تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.

آتش‌سوزی مرگبار در کمپ ترک اعتیاد/ ۲۷ کشته و ۱۲ زخمی

پس از آتش‌سوزی در یک کمپ ترک اعتیاد واقع در شهرستان لنگرود استان گیلان، اورژانس کشور از تعدادی کشته و زخمی در این حادثه خبر داد.

کد خبر: ۱۵۷۹۶۹
۰۹:۰۴ - ۱۲ آبان ۱۴۰۲

آتش‌سوزی مرگبار در کمپ ترک‌اعتیاد

دیدارنیوز: مدیر روابط عمومی اورژانس کشور از وقوع آتش‌سوزی در یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد واقع در شهرستان لنگرود خبرداد و گفت که این حادثه تعدادی کشته و زخمی داشته است.

بابک یکتاپرست، در این‌باره گفت: در ساعت ۵:۵۵ صبح امروز جمعه، وقوع یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک کمپ ترک اعتیاد واقع در شهرستان لنگرود استان گیلان به مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد که درپی آن پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه بر اساس گزارش‌های اولیه این حادثه چندین مورد فوتی و مصدوم داشته است، گفت: گزارش تکمیلی از تعداد فوتی‌ها و مصدومان اعلام می‌شود.

به نقل از تسنیم، صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان، گفت: در پی وقوع آتش‎ سوزی در یک کمپ ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود استان گیلان متاسفانه تاکنون ۲۷ نفر جان باخته و ۱۲ نفر به بیمارستان منتقل شده‌اند.

ظرفیت این مرکز براساس آمار اعلام شده ۴۰ نفر بوده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی