تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
وزیر کشور مطرح کرد

طرح تشکیل استان تهران غربی!/ ساماندهی تجمعات چه شد؟

احمد وحیدی، وزیر کشور در حاشیه جلسه هیات دولت اعلام کرد که طرح ایجاد استان تهران غربی در دست بررسی است، ولی هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

کد خبر: ۱۵۷۹۳۴
۱۲:۲۷ - ۱۰ آبان ۱۴۰۲

طرح ایجاد استان غربی!

دیدارنیوز: وزیر کشور گفت: طرح ایجاد استان غربی در دست بررسی است، ولی هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره تشکیل سازمان ملی مهاجرت، اظهار کرد: امیدوارم بعد از تصویب نهایی برنامه هفتم توسعه، هرچه زودتر بتوانیم اساسنامه سازمان مهاجرت را تهیه کنیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت لایحه ساماندهی تجمعات، خاطرنشان کرد: یک طرح در مجلس در این خصوص وجود داشت و دولت هم یک لایحه را تهیه و به مجلس ارسال کرد.

وحیدی درباره روند اجرای انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اسامی داوطلبان به دستگاه‌های نطارتی ارسال شده و آن‌ها ۱۰ روز فرصت پاسخگویی دارند و سپس این مدارک جمع شده و به صورت متمرکز در اختیار هیات‌های اجرایی قرار می‌گیرد. در هیات‌های اجرایی فرصت دو هفته‌ای برای بررسی وجود دارد و اگر داوطلبی از نتیجه بررسی هیات‌های اجرایی شکایت داشت، به هیات نظارت شکایت خواهد کرد.

وزیر کشور درباره تشکیل استان تهران غربی نیز گفت: این درخواست در دست بررسی است، ولی تصمیم قطعی گرفته نشده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی