تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
وزیر نفت توضیح می‌دهد

تولید روزانه نفت ایران چقدر است؟

اوجی، وزیر نفت گفت: تولید روزانه نفت از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه به روزانه حدود ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه افزایش پیدا کرده است.

کد خبر: ۱۵۷۹۲۶
۱۰:۵۸ - ۱۰ آبان ۱۴۰۲

تولید روزانه نفت ایران چقدر است؟

دیدارنیوز: جواد اوجی، وزیر نفت گفت: تولید روزانه نفت به ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه رسیده است.

جواد اوجی در حاشیه جلسه امروز (سه‌شنبه) هیئت دولت و در جمع خبرنگاران، بیان کرد: در شروع دولت تولید روزانه نفت ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه بیشتر نبود. خوشبختانه با اقداماتی که طی این ۲۴ ماه، وزارت نفت انجام داده است در راستای افزایش تولید نفت ما امروز به عدد ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه نفت رسیده ایم. ان شاء الله با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و پروژه‌هایی سرمایه گذاری شده چه در بخش میادین، چه میادین مشترک و چه میادین مستقل و چه در خشکی و چه در دریا ان شاءالله رشد تولید نفت ما افزایشی خواهد بود.

وی در ادامه اظهار کرد: کارنامه ما در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ رشد اقتصادی گروه نفت و گاز ۱۹/۶ درصد به گواه آماری که سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی اعلام کرده اند، بوده است. انشاء الله ما این رشد را به صورت صعودی مستمر خواهیم داشت. با سرمایه گذاری که در حوزه میادین نفتی و گازی انجام می‌دهیم و افزایش ظرفیت پالایشگاه‌ها و محصولات پتروشیمی ان شاءالله تا پایان امسال و اوایل سال آتی رشد گروه نفت و گاز صعودی خواهد بود.

مطلب مرتبط:

ابهامات درآمد نفتی دولت

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی