تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
در ارتباط با پرونده تخلفات مالی در فرانسه رخ داد

الیگارش سرشناس روس بازداشت شد

پلیس فرانسه یکی از تاثیرگذارترین الیگارش‌های روسی را برای بازجویی در زمینه تخلفات مالی دستگیر و بازداشت کرده است.

کد خبر: ۱۵۷۹۰۶
۱۹:۵۳ - ۰۹ آبان ۱۴۰۲

الیگارش سرشناس روس بازداشت شد

دیدارنیوز: دفتر دادستانی مالی فرانسه روز سه‌شنبه ۳۱ اکتبر (۹ آبان) اعلام کرد آلکسی کوزمیچف، سرمایه‌دار روس به دلیل تحقیق در خصوص مواردی، چون فرار مالیاتی، پولشویی و نقض تحریم‌های بین‌المللی در فرانسه بازداشت شده است.

این نهاد فرانسوی همچنین اضافه کرده که برای تکمیل پرونده، تحقیقات و جستجو‌هایی از مکان‌های مختلفی مربوط به این الیگارش روسی مانند خانه او در پاریس صورت گرفته است.

روزنامه فرانسوی لوموند هم گزارش داده ویلای کوزمیچف در سن تروپه نیز مورد بازرسی قرار گرفته است. این الیگارش روس روز دوشنبه بازداشت شده، اما هنوز به صورت رسمی متهم نشده و همچنان تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

اتحادیه اروپا کوزمیچف را «یکی از تاثیرگذارترین افراد روسیه» که روابط بسیار نزدیکی با ولادمیر پوتین دارد توصیف می‌کند.

ماموران گمرک فرانسه، سال گذشته قایق بادبانی ۲۷ متری این الیگارش را به عنوان بخشی از تحریم‌های بروکسل علیه مسکو توقیف کرده بودند. این اقدام باعث درگیری حقوقی بین مقامات و کوزمیچف که یکی از سهامداران اصلی بانک آلفا روسیه نیز است، شده بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی