تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

رئیسی، آخر هفته در کردستان

محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور اعلام کرد که ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور پایان هفته جاری مهمان مردم استان کردستان خواهد بود.

کد خبر: ۱۵۷۸۸۱
۱۲:۱۵ - ۰۹ آبان ۱۴۰۲

زمان سفر رئیسی به کردستان مشخص شد

دیدارنیوز: معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: رئیس‌جمهور پایان هفته جاری مهمان مردم استان کردستان خواهد بود.

محسن منصوری با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به استان کردستان در پایان هفته جاری، اظهار کرد: از مصوبات سفر دور اول رئیس‌جمهور به استان‌کردستان حدود ۶ هزار میلیارد تومان تاکنون تخصیص یافته که بر همین اساس نیز عمده تصمیمات و تعهدات در دور اول سفر به استان‌کردستان عملیاتی و اجرایی شده‌است.

وی افزود: آغاز بهره‌برداری از فرودگاه سقز، بازگشایی گذرگاه مرزی سیف، افتتاح کلان پروژه راه‌آهن سنندج - همدان و بهره‌برداری از ۱۴ پروژه ملی، عمرانی، صنعتی، کشاورزی، آبرسانی و ورزشی که نویدبخش تحولی بزرگ در استان به ویژه در حوزه اقتصادی است از برنامه‌های رئیس‌جمهور دراین سفر خواهدبود.

منصوری خاطرنشان کرد: فرودگاه سقز در دولت دوازدهم به صورت ناقص افتتاح شده بود که با پیگیری و دستور ویژه رئیس‌جمهور این پروژه تکمیل و بهره برداری آغاز می‌شود. پروژه سدچراغ ویس با دستور رئیس جمهور وپیگیری‌های وزارت نیرو، هم سد، هم تصفیه‌خانه و هم خطوط انتقال برای شهر سقز آماده بهره‌برداری است. همچنین در این سفر ۵۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان می‌شود.

مطلب مرتبط:

دولت «رئیسی» به وعده‌هایش عمل نکرد/ زمان روحانی به بیمار کمک می‌کردند

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی