تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

حمله موشکی دوباره به «عین الاسد»

با افزایش تنش و درگیری نظامی در خاورمیانه، پایگاه «عین الاسد» محل استقرار نیرو‌های آمریکایی در غرب عراق بار دیگر با حمله موشکی مواجه شد.

کد خبر: ۱۵۷۸۵۱
۲۰:۳۰ - ۰۸ آبان ۱۴۰۲

حمله موشکی دوباره به «عین الاسد»

دیدارنیوز: همزمان با جنگ اسرائیل و حماس و محاصره شدن نوار غزه، به‌رغم هشدار‌ها و تهدید‌های آمریکا نسبت به هر گونه تشدید تنش و گسترش دادن جنگ در منطقه، ادامه حملات گروه‌های نیابتی در منطقه به نیرو‌های ائتلاف بین‌المللی در عراق و سوریه شدت یافته است.

در پوشش تازه‌ترین مورد از این‌گونه حملات، خبرنگار «العربیه» شامگاه دوشنبه هشتم آبان از حمله موشکی به پایگاه «عین الاسد» محل استقرار نیرو‌های آمریکایی در غرب عراق خبر داد.

از سویی و همزمان با رسیدن ستون‌های نظامی نیرو‌های کمکی ائتلاف بین‌المللی تحت رهبری آمریکا مستقر در عراق و سوریه در چارچوب ماموریت مبارزه با «داعش»، ۴ موشک از مبدا مناطق نفوذ نیرو‌های رژیم سوریه و گروه‌های شبه‌نظامی مسلح در پایگاه نظامی آمریکا در میدان گازی کونیکو سقوط کرد.

شنیده شدن صدای وقوع انفجار ناشی از اصابت این ۴ موشک به پایگاه نظامی آمریکا باعث شد که روند ورود ستون نظامی نیرو‌های کمکی ائتلاف به این پایگاه با وقفه انجام شود.

در همین راستا گروه‌های شبه‌نظامی عراقی در بیانیه‌ای اعلام کردند که با چندین موشک پایگاه نظامیان آمریکا در میدان گازی کونیکو در حومه شمالی دیرالزور در سوریه را هدف قرار دادند.

در بیانیه شبه‌نظامیان عراقی گفته شده که موشک‌های پرتاب شده توسط این گروه‌های نیابتی «مستقیما به اهداف خود اصابت کرده است».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی