تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
کووید ۱۹ همچنان جان می‌گیرد

نیوزیلند رکورددار فوتی‌های کرونا شد

نیوزیلند با ثبت شش فوتی و آمریکا با بیش از ۱۷۰۰ ابتلای جدید به ترتیب بالاترین آمار تلفات و مبتلایان کرونایی را در شبانه‌روز گذشته گزارش کرده‌اند.

کد خبر: ۱۵۷۸۴۶
۱۸:۳۹ - ۰۸ آبان ۱۴۰۲

نیوزیلند رکورددار فوتی‌های کرونا شد

دیدارنیوز: بنابر آمار جهانی «ورلداُمتر»، مجموع مبتلایان به کرونا (کووید۱۹) در کشور‌های مختلف به بیش از ۶۹۷ میلیون و ۹۶ هزار و ۴۹۷ نفر رسیده و تاکنون مرگ شش میلیون و ۹۳۲ هزار و ۵۱۴ بیمار تأیید شده است.

طبق داده‌های به‌روزشده در جدول جهانی ورلداُمتر، کووید۱۹ همچنین در روز گذشته ۲۷۲۴ ابتلای جدید داشته و جان ۱۳ بیمار را گرفته است.

همچنین نیوزیلند با ثبت شش فوتی و آمریکا با بیش از ۱۷۰۰ ابتلای جدید به ترتیب بالاترین آمار تلفات و مبتلایان کرونایی را در شبانه‌روز گذشته گزارش کرده‌اند.

پایگاه داده‌های جهانی ورلداُمتر از تاریخ ۲۹ ژانویه سال ۲۰۲۰ میلادی، ثبت آمار رسمی مرتبط با کرونا را آغاز کرده است.

در میان ۱۰ کشوری که در بالای جدول ورلداُمتر جای گرفته‌اند، آمریکا همچنان با ثبت بیش از ۱۰۹ میلیون ابتلا و بیش از یک میلیون و ۱۸۰ هزار فوتی به ترتیب رکورد ابتلا و مرگ‌های کرونایی را در کل دنیا دارد.

پس از آمریکا، دو کشور هند و فرانسه با عبور از ۴۰ میلیون ابتلا به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به لحاظ آمار کل مبتلایان اشغال کرده‌اند همچنین در فهرست آمار فوتی‌های این بیماری در حال حاضر بعد از آمریکا، برزیل با بیش از ۷۰۰ هزار فوتی و هند با بیش از ۵۰۰ هزار فوتی، بیشترین مرگ و میر کرونایی را به ثبت رسانده‌اند.

در اروپا نیز روسیه با ثبت بیش از ۴۰۰ هزار فوتی، بالاترین آمار مرگ‌های کرونایی در این قاره را تاکنون گزارش کرده است.

تازه‌ترین آمار کرونا در نقاط مختلف دنیا به تفکیک کشور‌ها و با تقسیم‌بندی‌های قاره‌ای، زمانی و موضوعی در جدول جهانی ورلداُمتر به‌روزرسانی می‌شود.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در تاریخ جمعه ۵ مه ۲۰۲۳ به‌طور رسمی پایان وضعیت اضطراری کووید ۱۹ در جهان را اعلام کرد. این سازمان در ژانویه ۲۰۲۰، شیوع ویروس کرونا را یک وضعیت اضطراری بهداشت عمومی و نگرانی بین‌المللی اعلام کرده بود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی