تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
لئو مسی امشب در پاریس دست نیافتنی می‌شود

هشتمین توپ طلا؛ پایانی خوش برای «اعجوبه فوتبال»!

«لئو»ی محبوب دنیای فوتبال در جام‌جهانی درخشید و عنوانی که سال‌ها در حسرت آن بود را گرفت، حالا چه کسی می‌تواند رقیب این اسطوره باشد؛ هالندی که در سیتی موفق بود اما در نروژ دیده نمی‌شود یا امباپه که با فرانسه از «مسی» شکست خورد؟

کد خبر: ۱۵۷۸۴۰
۱۷:۲۴ - ۰۸ آبان ۱۴۰۲

هشتمین توپ طلا؛ پایانی خوش برای «لئو»

دیدارنیوز _ شقایق آسیایی: فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور دنیای فوتبال گزارش داده مسی ۳۶ ساله برای هشتمین بار به‌عنوان برنده توپ طلا برگزیده خواهد شد.

انتخاب مسی، قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ به‌عنوان بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۳ قطعی است و ارلینگ هالند و کیلیان ام باپه برای دست‌یابی به این جایزه باید حداقل یک سال دیگر صبر کنند. فوق ستاره آرژانتینی که با تیم ملی فوتبال کشورش قهرمان جام جهانی شد، مدعی اصلی کسب این جایزه است.

تنها رقیب مسی، ارلینگ هالند است که موفق شد با سیتی در فصل گذشته، ۳ گانه تاریخی کسب کند و با اقتدار کفش طلا را به نام خود زد. او از دیگر گزینه‌های کسب این جایزه به شمار می‌رود.

در گفتگویی که بتازگی با پپ گواردیولا در مورد توپ طلا انجام شد، سرمربی منچستر سیتی که سابقه همکاری با مسی و هالند را دارد با پوزخند، جواب داد: البته که مسی!

او ادامه داد: به نظرم تا زمانی که مسی بازی می‌کند باید یک توپ طلا برای او باشد و البته توپ دیگری که می‌تواند به هالند بخاطر سه گانه سال گذشته و تعداد گل‌هایی که از دستم در رفته، تعلق بگیرد.

مسی که بالاتر از کریستیانو رونالدو (با ۵ توپ طلا) پرافتخارترین بازیکن تاریخ این جایزه است، با ۸ توپ طلا دست‌نیافتنی‌تر و جاودانه‌تر از همیشه می‌شود.

شاید امشب آخرین باری باشد که مسی را در مراسم برترین‌های فوتبال می‌بینیم و این جایزه می‌تواند ادای دین فوتبالی‌ها به اسطوره تکرارنشدنی دنیای توپ گرد باشد؛ کسی که جنگید و تسلیم نشد تا به آرزویش برسد و روح مارادونا را شاد کند. این جایزه تنها برای یک سال فوتبالی «لئو» نیست؛ این پاداشی برای دوران حرفه‌ای باشکوه و پرافتخار مردی است که همه چیز به فوتبال داد و فوتبال هم با قدردانی کامل او را به بالاترین قله ممکن رساند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی