تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

ادعای صحرایی؛ سیاست دولت قبل تضعیف دانشگاه فرهنگیان بود

رضا مرادصحرایی، وزیر آموزش و پرورش دولت رئیسی که این هفته‌ها به دلیل کمبود معلم در کشور شدیدا تحت فشار است، مدعی شد که سیاست دولت قبل تضعیف دانشگاه فرهنگیان بوده است.

کد خبر: ۱۵۷۸۳۹
۱۶:۵۹ - ۰۸ آبان ۱۴۰۲

.

دیدارنیوز: وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سیاست دولت قبل تضعیف دانشگاه فرهنگیان بود گفت: متاسفانه در دولت قبلی کنار سند تحول سند خفّت بار ۲۰۳۰ را گذاشتند که در وزارتخانه دفتر و ردیف بودجه داشت.

رضا مرادصحرایی، وزیر آموزش و پرورش در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه سیاست دولت قبل تضعیف دانشگاه فرهنگیان بود، اظهار داشت: در سال ۹۷ با حضور رهبر انقلاب، دانشگاه فرهنگیان احیاء و با جذب حداکثری دانشجو، بخشی از کمبود‌های معلم جبران شد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: دانشگاه فرهنگیان، گنجایش دانشجوی زیاد نداشت، اما در دولت رئیسی حمایت زیادی از دانشگاه فرهنگیان شده است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین دغدغه ما سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است گفت: متاسفانه در دولت قبلی کنار سند تحول سند خفّت بار ۲۰۳۰ را گذاشتند که در وزارتخانه دفتر و ردیف بودجه داشت.

مطلب مرتبط:

آقای وزیر! در آموزش و پرورش شما چه خبر است؟

صحرایی با بیان اینکه نگاشت مدرسه‌ای، رسانه‌ای، حقوقی و نهادی سند تحول بنیادین در حال تدوین است گفت: طرح هر دانش‌آموز یک مهارت نیز در حال پیگیری است.

وزیر آموزش و پرورش جذب معلم مطلوب را نیز از سیاست‌های اصلی آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: امسال برای نخستین بار مصاحبه چند دقیقه‌ای استخدامی، به یک فرایند علمی و روانشناسی تبدیل شد و برنامه‌های ویژه‌ای هم در حوزه توانمندسازی معلمان داریم.

صحرایی از ساخت ۵ هزار و ۸۰۶ مدرسه در ۲ سال گذشته خبر داد و گفت: خیران مدرسه‌ساز در این دوره خوش درخشیدند.

گفتنی است وزیر آموزش و پرورش امروز به منظور شرکت در اجتماع ۱۰ هزار نفری دانش‌آموزی دختران «نسل طوفان» به تبریز سفر کرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی