تیتر امروز

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.
رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

ادعای صحرایی؛ سیاست دولت قبل تضعیف دانشگاه فرهنگیان بود

رضا مرادصحرایی، وزیر آموزش و پرورش دولت رئیسی که این هفته‌ها به دلیل کمبود معلم در کشور شدیدا تحت فشار است، مدعی شد که سیاست دولت قبل تضعیف دانشگاه فرهنگیان بوده است.

کد خبر: ۱۵۷۸۳۹
۱۶:۵۹ - ۰۸ آبان ۱۴۰۲

.

دیدارنیوز: وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سیاست دولت قبل تضعیف دانشگاه فرهنگیان بود گفت: متاسفانه در دولت قبلی کنار سند تحول سند خفّت بار ۲۰۳۰ را گذاشتند که در وزارتخانه دفتر و ردیف بودجه داشت.

رضا مرادصحرایی، وزیر آموزش و پرورش در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه سیاست دولت قبل تضعیف دانشگاه فرهنگیان بود، اظهار داشت: در سال ۹۷ با حضور رهبر انقلاب، دانشگاه فرهنگیان احیاء و با جذب حداکثری دانشجو، بخشی از کمبود‌های معلم جبران شد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: دانشگاه فرهنگیان، گنجایش دانشجوی زیاد نداشت، اما در دولت رئیسی حمایت زیادی از دانشگاه فرهنگیان شده است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین دغدغه ما سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است گفت: متاسفانه در دولت قبلی کنار سند تحول سند خفّت بار ۲۰۳۰ را گذاشتند که در وزارتخانه دفتر و ردیف بودجه داشت.

مطلب مرتبط:

آقای وزیر! در آموزش و پرورش شما چه خبر است؟

صحرایی با بیان اینکه نگاشت مدرسه‌ای، رسانه‌ای، حقوقی و نهادی سند تحول بنیادین در حال تدوین است گفت: طرح هر دانش‌آموز یک مهارت نیز در حال پیگیری است.

وزیر آموزش و پرورش جذب معلم مطلوب را نیز از سیاست‌های اصلی آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: امسال برای نخستین بار مصاحبه چند دقیقه‌ای استخدامی، به یک فرایند علمی و روانشناسی تبدیل شد و برنامه‌های ویژه‌ای هم در حوزه توانمندسازی معلمان داریم.

صحرایی از ساخت ۵ هزار و ۸۰۶ مدرسه در ۲ سال گذشته خبر داد و گفت: خیران مدرسه‌ساز در این دوره خوش درخشیدند.

گفتنی است وزیر آموزش و پرورش امروز به منظور شرکت در اجتماع ۱۰ هزار نفری دانش‌آموزی دختران «نسل طوفان» به تبریز سفر کرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی