تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

جمع‌آوری معتادان متجاهر در تهران ادامه دارد

عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد که جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با جرائم مرتبط با مواد مخدر به شکل شبانه‌روزی در حال انجام است.

کد خبر: ۱۵۷۸۳۲
۱۳:۰۸ - ۰۸ آبان ۱۴۰۲

جمع‌آوری معتادان متجاهر در تهران ادامه دارد

دیدارنیوز: فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد که طرح‌های پلیس برای جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با جرائم مرتبط با مواد مخدر به شکل شبانه‌روزی در حال انجام است.

سردار عباسعلی محمدیان در حاشیه مراسم افتتاح و بهره‌برداری فاز جدید مرکز نگهداری و بازپروری سروش در کهریزک با حضور در جمع خبرنگاران گفت: پلیس طبق قولی که به مردم تهران داده است، اقدامات خود برای جمع‌آوری معتادان متجاهر و همچنین برخورد با خرده فروشان و قاچاقچیان موادمخدر را به طور شبانه‌روزی در دستورکار دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز عملیات‌های متعددی از سوی پلیس برای برخورد با پدیده شوم اعتیاد در حال انجام است، همین شب گذشته و در جریان عملیات جمع‌آوری و دستگیری معتادان متجاهر در سطح تهران، یکی از ماموران پلیس مورد اصابت گلوله قرار گرفت و مصدوم شد که خوشبختانه روند درمان او ادامه دارد.

محمدیان همچنین ابراز امیدواری کرد که با افزایش ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر در تهران بتوان معتادان متجاهر در شهر را کامل جمع‌آوری کرد و در ادامه نیز برایشان شرایطی را فراهم کرد که دیگر به سراغ مصرف موادمخدر بازنگردند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی