تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
اوضاع نابسامان اقتصادی کشور دیگر جایی برای بدتر شدن ندارد

انتقاد نماینده مجلس از «کم‌کاری دولت» در ساخت و تکمیل مسکن ملی

محمدحسن آصفری، نماینده مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از کم‌کاری دولت در ساخت و تکمیل مسکن ملی در سراسر کشور گفت: تامین مسکن در بهبود شرایط اقتصادی نقش بسزایی دارد.

کد خبر: ۱۵۷۸۲۳
۱۲:۰۱ - ۰۸ آبان ۱۴۰۲

انتقاد نماینده مجلس از «کم‌کاری دولت» در ساخت و تکمیل مسکن ملی

دیدارنیوز: نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس با تاکید بر اینکه تکمیل مسکن ملی نیازمند ورود تمامی ارگان‌ها و دستگاه‌ها است، گفت: اوضاع نابسامان اقتصادی کشور دیگر جای برای بدتر شدن ندارد، اما تامین مسکن در بهبود این شرایط نقش بسزایی دارد.

محمدحسن آصفری در گفتگو با خانه ملت با انتقاد از کم کاری دولت در ساخت و تکمیل مسکن ملی در سراسر کشور، گفت: به یقین تکمیل مسکن ملی نیازمند اراده قوی‌تری ازسوی مسئولان است و وزارت راه و شهرسازی با جدیت بیشتری به این حوزه ورود کند چراکه مسکن جزء اصلی‌ترین نیاز‌های مردم بوده و متاسفانه بخش اعظمی از درآمد آن‌ها صرف پرداخت اجاره بهاء می‌شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تکمیل مسکن ملی نیازمند ورود تمامی ارگان‌ها و دستگاه‌های کشور است چراکه وزارت راه و شهرسازی به تنهایی از پس آن بر نمی‌آید، ادامه داد: به‌عنوان مثال وزارت نیرو باید در حوزه ارائه خدمات آب و برق، وزارت کشور در زمینه هماهنگی شهرداری، وزارت اقتصاد با هماهنگ کردن بانک‌ها و... همگی پای کار بی‌آیند.

وی با اشاره به گران شدن هزینه ساخت و ساز تاخیر در ساخت این واحد‌های مسکونی را به ضرر دولت و مردم دانست و افزود: اوضاع نابسامان اقتصادی کشور دیگر جایی برای بدتر شدن ندارد، اما تامین مسکن در بهبود این شرایط نقش بسزایی دارد لذا دولت باید روزنه‌ای برای تغییر شرایط در رابطه با مسکن ملی پیدا کند.

نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی همچنین نسبت به پیمانکارانی که دولت برای ساخت این مساکن انتخاب کرده انتفاد کرد و گفت: اگر پیمانکاران کار بلد بودن باید هر ۳ روز یک بار شاهد ساخت یک طبقه ۶ واحده باشیم، اما متاسفانه از برنامه بسیار عقب هستیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی