تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

حمله یحیی به یک استقلالی؛ بزرگ‌تر از دهانش صحبت کرده!

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس پس از تساوی برابر ملوان انزلی در پاسخ به اظهارات علیرضا خانی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: فکر کنم جایگاه افراد در فوتبال عوض شده و او بزرگ‌تر از دهانش صحبت کرده است. نمی‌دانم چه‌کاره باشگاه استقلال است، ولی باید بفهمد و بداند درباره باشگاه بزرگ پرسپولیس و آدم‌هایی که اینجا کار می‌کنند، محترمانه صحبت کند.

کد خبر: ۱۵۷۷۹۳
۱۹:۵۴ - ۰۷ آبان ۱۴۰۲

یحیی

دیدارنیوز: سرمربی پرسپولیس به اظهارات عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال پاسخ داد و گفت که خانی باید بداند درباره پرسپولیس چگونه صحبت کند.

یحیی گل‌محمدی پس از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل ملوان بندر انزلی گفت: از میزبانی مردم انزلی و جو خوبی که در ورزشگاه به وجود آوردند، تشکر می‌کنم، همینطور از هواداران خودمان که امروز به ورزشگاه آمدند. در نیمه اول بازی را خوب کنترل کردیم و در نیمه دوم نیز، تیم برتر میدان بودیم و برای بردن تلاش می‌کردیم. جو ورزشگاه خیلی سنگین بود، ولی بچه‌های ما خیلی دویدند. باید ریکاوری خوبی داشته باشیم و خودمان را برای دیدار بعدی آماده کنیم.

مطلب مرتبط:

ملوان ۰ - پرسپولیس ۰؛ هدیه شمالی‌ها به استقلال!

وی در مورد اظهارات علیرضا خانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال راجع به آپشن‌ها و داوری‌هایی که به زعم او به سود پرسپولیس بوده است، گفت: فکر کنم جایگاه افراد در فوتبال عوض شده و او بزرگ‌تر از دهانش صحبت کرده است. نمی‌دانم چه‌کاره باشگاه استقلال است، ولی باید بفهمد و بداند درباره باشگاه بزرگ پرسپولیس و آدم‌هایی که اینجا کار می‌کنند، محترمانه صحبت کند. دفعه بعد باید طور دیگری جوابش را بدهک. الان عصبانی ام و نمی‌خواهم چیزی بگویم که بعداً پشیمان شوم، او باید دنبال کار خودش باشد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا دروازه‌بان جانشین برای علیرضا بیرانوند دارد یا نه، خاطرنشان کرد: بیرانوند دروازه‌بان اصلی پرسپولیس و تیم ملی است. او در پرسپولیس ساخته شده است و لیاقت حضور در درون دروازه پرسپولیس را دارد و از داشتن او خوشحالیم. شاید دروازه‌بانی نتواند به کیفیت بیرانوند باشد، ولی دروازه‌بان‌های جوانی داریم که مربی گلر‌ها با آن‌ها کار کنند. آن‌ها کار را یاد می‌گیرند و یک جا‌هایی ممکن است از آن‌ها استفاده کنیم. ابتدای فصل دروازه‌بان می‌خواستیم، ولی مشکل مالی باشگاه اجازه جذب دروازه‌بان را نداد.

گل‌محمدی در خصوص امتیاز کسر شده از پرسپولیس و شکایت این باشگاه از استقلال بابت عدم رعایت سقف قرارداد گفت: این محدودیت‌هایی که برای فوتبال بوجود آمد، کار را برای ما که خیلی شفاف باید مدارک‌ها را بارگذاری کند، سخت کرده است. برخی تیم‌ها قرارداد ۳۰، ۴۰ میلیارد تومانی دارند و نمی‌دانم چطور توانسته‌اند سقف را رد نکنند. قرارداد‌های ۱۰۰ و ۱۶۰ میلیون تومانی هم شنیده‌ایم و حالا چطور می‌خواهند ۱۶۰ میلیونی را به قرارداد واقعی برسانند، نمی‌دانم. عزیزانی که در بحث نظارت کار می‌کنند حتماً باید پاسخی برای این مسئله داشته باشند. با توجه به بازیکنانی که تیم‌های دیگر گرفتند نمی‌دانم از این موضوع رد شدند و چشم پوشی کردند یا نه. باید خودم را به ندانستن بزنم، چون ذهنم درگیر می‌شود، ولی امیدوارم شفاف‌سازی بهتری در این مسئله شود.

وی در واکنش به این سؤال که آیا باور می‌کند بازیکنان تیمی به خاطر ثبت قرارداد یک بازیکن دیگر قراردادشان را کاهش دهند، تصریح کرد: اصلاً نمی‌دانم چنین چیزی امکان دارد یا نه.

سرمربی پرسپولیس در مورد عدم حضور برخی از بازیکنان مصدوم برای حضور در ادامه لیگ و آسیا گفت: هر تیمی خصوصاً تیمی که در آسیا، لیگ و جام حذفی باید حضور داشته باشد، نه یک مهاجم که دو نفر می‌خواهد. مشکلات مالی و محدودیت‌ها اجازه نداد با بازیکنان مدنظر قرارداد ببندیم. الان کارمان سخت شده است، ولی در هر صورت باید تلاش کنیم.

گل‌محمدی در پاسخ به این سؤال که آیا حاضر است قراردادش را کاهش دهد تا مهاجم جدید جذب شود، گفت: چقدر باید کم می‌کردم؟ باید کل قراردادم را کم می‌کردم تا مهاجم بگیریم.

وی در مورد کیفیت تیم ملوان عنوان کرد: ملوان تیم ریشه‌دار و با هویت فوتبال ایران است. آن‌ها کیفیت خوبی دارند و شاید امسال پدیده لیگ شوند. در ابتدای صحبت‌هایم از جو ورزشگاه تشکر کردم، اما اینجا ورزشگاه مناسبی برای این هواداران نیست و باید ورزشگاه ۴۰ هزار نفری داشته باشند. استعداد‌های خوبی در این شهر وجود دارد که می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اینکه بازیکنانش پیش از سفر به انزلی به لحاظ تغذیه دچار مشکل شدند و تخم مرغ و سیب‌زمینی آب پز خورده بودند، گفت: بهتر است وارد این مسائل نشویم. جایگاه پرسپولیس بزرگ است و نباید با این صحبت‌ها این جایگاه را کم ارزش کنیم. مشکلاتی وجود دارد که نمی‌توان آن‌ها را رسانه‌ای کرد.

گل‌محمدی در رابطه با داوری این دیدار خاطرنشان کرد: در دقیقه ۵ خطایی روی علی نعمتی صورت گرفت که تشخیص خودم خطای پنالتی بود. امیدوارم داور اشتباه نکرده باشد. بازی سختی برای داور بود و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی