تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
پس از سپاهان، تیم یحیی هم کنار دریا امتیاز از دست داد

ملوان ۰ - پرسپولیس ۰؛ هدیه شمالی‌ها به استقلال!

دیدار ملوان انزلی و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر با تاخیر ۲۰ دقیقه‌ای برگزار شد و زور سرخ‌های پایتخت به ملوانِ تارتار نرسید تا دو تیم به تساوی رضایت بدهند. استقلال پس از توقف امروز پرسپولیس و سپاهان در شمال به تنهایی صدرنشین شد.

کد خبر: ۱۵۷۷۷۹
۱۶:۱۲ - ۰۷ آبان ۱۴۰۲

ملوان ۰ - پرسپولیس ۰؛ هدیه شمالی‌ها به استقلال!

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: پس از تساوی یک بر یک سپاهان در خانه نساجی مازندران، پرسپولیس یکی دیگر از مدعیان قهرمانی عملکرد خوبی در میدان نداشت و برابر ملوان امتیاز از دست داد تا هفته هشتم کاملا به کام استقلالِ صدرنشین شود.

همانطور که پیش بینی می‌شد ملوان با هدایت تارتار، سرسختانه برابر پرسپولیس ایستاد و اجازه نداد تیم یحیی موقعیت گل چندانی خلق کند. در نهایت تقابل دو تیم در شمال با تساوی بدون گل همراه بود و سرخپوشان هم مثل تیم مورایس در خانه حریف شمالی متوقف شدند.

نتیجه دو بازی امروز، کاملا به سود تیم نکونام رقم خورد تا آبی‌های پایتخت در صدر جدول قرار بگیرند.

گزارش زنده؛ ملوان ۰ - پرسپولیس ۰/ شوت خطرناک هنانوف

در ادامه گزارش این بازی را می‌خوانید:

ترکیب ملوان انزلی: فشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، حامد نورمحمدی، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پویا پورعلی، حسین صادقی، مهران احمدی، رضا جعفری و سهیل فداکار.

گزارش زنده؛ ملوان ۰ - پرسپولیس ۰

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، وحدت هنانوف، علی نعمتی، مسعود ریگی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، سعید صادقی، محمد عمری و شهاب زاهدی.

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

دقیقه ۱۳: ارسال خطرناک سروش رفیعی با ضربه دانیال اسماعیلی فر در شرایط نامتعادل با اختلاف بیرون رفت.

گزارش زنده؛ ملوان ۰ - پرسپولیس ۰

دقیقه ۲۰: دو تیم هنوز به فرصت‌های خوبی برای گلزنی نرسیده‌اند و تلاش برای زدن گل اول ادامه دارد.

گزارش زنده؛ ملوان ۰ - پرسپولیس ۰

گزارش زنده؛ ملوان ۰ - پرسپولیس ۰

دقیقه ۴۱: فعال‌شدن آب‌پاش‌ها؛ در حالی که بازی کم موقعیت ملوان - پرسپولیس جریان داشت، این دیدار به دلیل فعال شدن ناگهانی آب‌پاش‌ها برای لحظاتی متوقف شد!

نیمه اول این دیدار سرد و بدون موقعیت جدی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دقیقه ۵۰: دفاع پرتعداد و فشرده ملوانی‌ها اجازه نفوذ را به پرسپولیسی‌ها نمی‌دهد. ظاهرا تارتار با این سبک می‌خواهد یک امتیاز را از تیم سابقش بگیرد.

دقیقه ۶۳: سلیمانی که در نیمه دوم برای ملوان وارد میدان شد، می‌رفت که با ضربه سر دروازه پرسپولیس را باز کند، اما توپ او راهی چارچوب نشد.

دقیقه ۷۰: صفرزاده فرصت خوبی برای زدن گل اول بازی داشت، اما شوت پای راست او با اختلاف کم از بالای دروازه پرسپولیس عبور کرد.

ملوان ۰ - پرسپولیس ۰؛ هدیه شمالی‌ها به استقلال!

دقیقه ۸۲: خیمه پرسپولیس روی دروازه ملوان نزدیک بود به گلزنی وحدت هنانوف منجر شود که شوت او پس از برخورد به پای مدافع ملوان و دفع صداقت راهی کرنر شد.

دیدار دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی