تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
اخبار آذربایجان غربی/فرمانده مرزبانی استان اعلام کرد

کشف بیش از ۳هزار و ۷۰۰ قلم دارو و کالای قاچاق در مرز‌های استان

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی از کشف ۳ هزار و ۷۲۰ عدد دارو و مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق در نوار مرزی این استان خبر داد.

کد خبر: ۱۵۷۷۶۱
۱۲:۳۷ - ۰۷ آبان ۱۴۰۲

  کشف بیش از ۳هزار و ۷۰۰ قلم دارو و کالای قاچاق در مرز‌های استان

دیدارنیوز: سردار محمد احمدی در تشریح این خبر اظهارکرد: مرزبانان مستقر در پست و کنترل مرزی "بازرگان" در ادامه طرح کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق به کشور به چند خودروی عبوری در پایانه مرزی مشکوک و با بازرسی موفق به کشف انواع دارو و مقادیر چشمگیری کالای قاچاق شدند.

وی افزود: مرزبانان در این ماموریت در بازرسی دقیق از خودرو‌های توقیف شده موفق شدند تعداد ۱۲۶۰ عدد محلول تزریقی، بیش از ۲ هزار قرص، ۲ هزار و ۶۲۰ لیترسوخت، تعداد ۱۵۰۰ عدد تن ماهی، ۱۰۰ عدد تور ماهی گیری و ۳۰ متر تور کششی، ۱۱۰ کیلو گرم شکر، ۶۹ کیلو گرم چای، ۸۵ کیلو گرم برنج، ۳۲ کیلوگرم قند و ۱۳ کیلوگرم روغن مایع و ۱۳ هزار نخ سیگار قاچاق را کشف و ضبط کنند.

سردار احمدی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که در این زمینه ۵ نفر متهم دستگیر و تعداد ۶ دستگاه خودرو نیز توقیف شد که مراتب پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

به گزارش دیدار از پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی استان خاطرنشان کرد: قاچاقچیان و متجاوزان بدانند که مرزنشینان و مرزبانان با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرز‌های جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه با هرگونه تخلف و بی نظمی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.

 

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی