تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
لیگ برتر فوتبال ایران

خط حمله پرسپولیس با حضور همیشگی‌ها +ترکیب احتمالی

تیم پرسپولیس امروز (یکشنبه) در انزلی کار راحتی برابر ملوان نخواهد داشت؛ محمد عمری، اصلی‌ترین گزینه یحیی گل‌محمدی برای حضور در خط حمله به عنوان مهاجم سایه است؛ هر چند که امید عالیشاه هم به فرم ایده‌آل برای بازگشت به ترکیب اصلی پرسپولیس رسیده، اما به نظر می‌رسد که ترجیح گل‌محمدی استفاده از عمری در ترکیب اصلی تیمش است.

کد خبر: ۱۵۷۷۵۳
۱۱:۴۷ - ۰۷ آبان ۱۴۰۲

پرسپولیس امروز در انزلی +ترکیب احتمالی

دیدارنیوز: سرخ‌پوشان پایتخت در سفر به انزلی به دنبال آن هستند تا پنجمین برد پیاپی خود در فصل جاری (در تمامی رقابت‌ها) را به‌دست آورند و یحیی گل‌محمدی به دنبال انتخاب بهترین ترکیب ممکن است.

پرسپولیس بعد از آنکه موفق شد در هفته‌های گذشته در لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم‌های الدحیل قطر و استقلال تاجیکستان به پیروزی برسد و در لیگ برتر فوتبال ایران هم موفق به کسب ۳ امتیاز در جدال با تیم‌های گل‌گهر سیرجان و پیکان تهران شد، حالا خود را برای انجام دیدار با ملوان بندرانزلی آماده می‌کند و شاگردان یحیی گل‌محمدی در هفته هشتم لیگ برتر، باید امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۶ در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی به مصاف ملوان بروند.

سرخ‌پوشان پایتخت به‌واسطه مصدومیت مهره‌های کلیدی و تاثیرگذار خود، در هفته‌های گذشته از ترکیب ثابتی بهره نمی‌بردند و به نظر می‌رسد با وجود کسب پیروزی برابر استقلال تاجیکستان، همچنان تغییر و تحولات در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان پایتخت ادامه داشته باشد و یحیی گل‌محمدی به ترکیب تیمِ برنده دست ببرد؛ آن‌هم در حالی‌که برخلاف مسابقه قبلی، میلاد سرلک و مهدی ترابی به آمادگی ۱۰۰ درصدی برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس رسیده‌اند.

دفاع ۴ نفره با حضور اسماعیلی‌فر؟

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس برای مسابقه امروز آماده است و امید دارد که بتواند پنجمین کلین‌شیت خود در لیگ بیست‌وسوم را به‌ثبت برساند. محمدحسین کنعانی‌زادگان به همراه گیورگی گولسیانی گزینه‌های حضور در دفاع میانی پرسپولیس هستند و امیدوارند بعد از موفقیت در جدال با حریف تاجیکستانی، امروز هم بتوانند در مقابل خط حمله سرعتی ملوان بدرخشند. دانیال اسماعیلی‌فر که در دیدار قبلی یک نیمه در نقش وینگر راست به میدان رفت، احتمالاً امروز به پست تخصصی خود بازخواهد گشت و جانشین وحدت هنانوف در پست دفاع راست پرسپولیس می‌شود و علی نعمتی هم گزینه یحیی گل‌محمدی برای حضور در سمت چپ خط دفاعی سرخ‌پوشان پایتخت است.

ریگی تاوان پنالتی مقابل استقلال تاجیکستان را می‌دهد؟

میلاد سرلک برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس آماده است و با توجه به عملکرد مسعود ریگی در جدال با استقلال تاجیکستان و انجام خطای پنالتی به سود حریف، احتمالاً او جانشین ریگی خواهد شد و سروش رفیعی هم با وجود حواشی رخ داده در دیدار با حریف تاجیکستانی، احتمالاً به کارش در خط هافبک سرخ‌پوشان ادامه خواهد داد. مهدی ترابی که در نیمه دوم دوئل با استقلال تاجیکستان عملکرد قابل خوبی داشت، احتمالاً امروز به ترکیب اصلی پرسپولیس بازخواهد گشت و سعید صادقی هم بعد از دبل گلزنی‌اش برای سرخ‌ها، امیدوار به درخشش دوباره در ترکیب پرسپولیس است.

خط حمله پرسپولیس با حضور همیشگی‌ها

محمد عمری، اصلی‌ترین گزینه یحیی گل‌محمدی برای حضور در خط حمله پرسپولیس به عنوان مهاجم سایه است؛ هر چند که امید عالیشاه هم به فرم ایده‌آل برای بازگشت به ترکیب اصلی پرسپولیس رسیده، اما به نظر می‌رسد که ترجیح گل‌محمدی استفاده از عمری در ترکیب اصلی تیمش است. همچنین شهاب زاهدی هم بعد از هت‌تریک مقابل پیکان تهران و ساخت گل دوم تیمش در جدال با استقلال تاجیکستان، امروز مجدداً در ترکیب اصلی سرخ‌ها قرار خواهد گرفت و امید اول گلزنی تیمِ گل‌محمدی در انزلی برابر ملوان محسوب می‌شود.

ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل ملوان بندرانزلی: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گیورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی، محمد عمری و شهاب زاهدی.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی