تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

تاثیر دلار در بازار خودرو؛ یک خودرو ۴۰ میلیون گران شد!

قیمت خودرو، امروز یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲، روند خود را افزایشی آغاز کرد. تغییرات نرخ دلار، پس از گذشت یک روز تأثیر خود را روی بازار خودرو گذاشته و موجب بالا رفتن قیمت در برخی از محصولات شده است. در این بین هایما S۸ با رشد ۴۰ میلیون تومانی رکورددار افزایش نرخ شد.

کد خبر: ۱۵۷۷۴۸
۱۱:۰۵ - ۰۷ آبان ۱۴۰۲

بازار خودرو؛ یک خودرو ۴۰ میلیون گران شد

دیدارنیوز: قیمت خودرو امروز بر مدار صعودی قرار گرفت. نوسانات نرخ دلار که از روز گذشته آغاز شده، امروز در بازار خودرو هم تخلیه شد و قیمت برخی از محصولات حتی تا ۴۰ میلیون تومان هم افزایش یافت.

هم‌زمان با بالا رفتن تنش‌ها میان حماس و اسرائیل، نرخ دلار در بازار آزاد روز گذشته دوباره از کانال ۵۲ هزار تومان عبور کرد و همین افزایش نرخ دلار، سایر بازار‌های داخلی از جمله بازار خودرو را هم با صعود‌های چند درصدی مواجه ساخت.

با توجه به نرخ‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز وضعیت افزایشی دارد.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی امروز صعودی گزارش می‌شود.

کوییک دنده‌ای R از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که طی هفته‌های گذشته نوسانات جزئی داشت. اما امروز حدود پنج میلیون تومان گران‌تر شده و روی کانال ۳۵۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G از سدان‌های لوکس سایپا به شمار می‌رود که از چند روز گذشته روی کانال ۵۸۰ میلیون تومان ثابت شده و هیچ تغییری ندارد.

پژو ۲۰۷i دنده‌ای را می‌توان یکی از رکوردداران افزایش قیمت در بازار امروز دانست. این هاچ‌بک محبوب با افزایش ۱۲ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، به نرخ ۶۱۹ میلیون تومان رسید.

دنا پلاس ۶ دنده توربوشارژ یکی از سدان‌های قدرتمند ایرانی به شمار می‌رود که چهار میلیون توما افزایش یافته و با قیمت ۷۴۳ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

بازار خودرو؛ یک خودرو ۴۰ میلیون گران شد

قیمت خودرو‌های مونتاژی

قیمت خودرو‌های مونتاژی نیز همانند داخلی‌های بازار، همراه با افزایش است.

ام‌وی‌ام X۲۲ دنده‌ای اسپرت لاکچری ارزان‌ترین کراس‌اوور مونتاژی در بازار محسوب می‌شود که هفته گذشته با نوسانات محدودی روبه رو بود و در محدوده ۷۱۰ میلیون تومان معامله می‌شد؛ اما این کراس‌اوور چینی امروز ۱۰ میلیون تومان گران‌تر شده و با نرخ ۷۲۰ میلیون تومانی خرید و فروش می‌شود.

جک S۵ اتوماتیک با مدل ۱۴۰۰ که یکی از کراس‌اوور‌های محبوب کرمان موتور به شمار می‌رود، امروز ۱۰ میلیون تومان بالا رفته و با نرخ یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

فونیکس آریزو ۶ پرو یکی از سدان‌های مونتاژی مدیران خودرو نیز همانند سایر محصولات مونتاژی، حدود ۱۰ میلیون تومان افزایش نرخ را تجربه کرده و با قیمت یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هایما S۸ که جدیدترین کراس‌اوور مونتاژی گروه ایران خودرو محسوب می‌شود، یکی از رکوردداران افزایش قیمت در بازار امروز بوده که ۴۰ میلیون تومان گران‌تر شده و به نرخ یک میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان رسیده است.

بازار خودرو؛ یک خودرو ۴۰ میلیون گران شد

پیش‌بینی قیمت خودرو

در حال حاضر موثرترین عامل تغییرات قیمت خودرو در بازار فعلی، نرخ دلار در بازار آزاد محسوب می‌شود؛ در صورتی که دلار در ادامه روند معاملات امروز، همانند روز گذشته باز هم افزایشی باشد، می‌توان انتظار تداوم افزایش قیمت در بازار خودرو را داشت. البته پیش‌بینی قوی‌تر این است که دولت یا ادامه سیاست تثبیت دستوری نرخ ارز، بازار را کنترل کند که در این صورت، قیمت خودرو نیز به تعادل خواهد رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی