تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رئال مادرید در الکلاسیکو از شکست پیروزی ساخت

بلینگام، قاتل بارسا!

تیم بارسلونا در روز درخشش جود بلینگام و در حالی که فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشت، ۲ بر یک مغلوب رئال مادرید شد تا فاصله‌اش با صدر جدول لالیگا به ۴ امتیاز برسد.

کد خبر: ۱۵۷۷۲۸
۱۹:۵۶ - ۰۶ آبان ۱۴۰۲

بلینگام، قانل بارسا!

دیدارنیوز: اولین مصاف رسمی تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید در فصل جاری با پیروزی کهکشانی‌ها به پایان رسید.

در مهمترین بازی از هفته یازدهم لالیگای اسپانیا، عصر امروز (شنبه) از ساعت ۱۷:۴۵ بارسلونا و رئال مادرید نخستین ال‌کلاسیکوی رسمی فصل را در ورزشگاه المپیک یوئیس کمپانیس کاتالونیا برگزار کردند که این نبرد با برتری ۲ بر یک رئال مادرید خاتمه یافت.

ال‌کلاسیکوی دویست‌و‌پنجاه‌و‌پنجم برای بارسایی‌ها شروع خاطره‌انگیزتری داشت؛ چرا که تنها ۶ دقیقه از به صدا درآمدن سوت آغاز گذشته بود که روی یک ناهماهنگی میان مدافعان رئال مادرید، توپ به ایلکای گوندگان رسید و هافبک آلمانی تیم میزبان با خونسردی و ضربه آرام توپ را از بین پا‌های کپا آریسابالاگا درون دروازه تیم میهمان فرستاد.

مطلب مرتبط:

نمایش بچه‌های ۲۰ ساله؛ الکلاسیکو را از دست ندهید!

خارج شدن رئالی‌ها از این شوک زودهنگام دقایقی به طول انجامید و در این مدت بارسلونایی که چند تن از مهره‌های کلیدی‌اش را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، حملات بعدی را روی دروازه رئال مادرید ترتیب داد و در یک مورد از آن‌ها تیر دروازه مانع از به گل رسیدنش شد.

در نیمه دوم بارسلونا باز هم شروع بهتری داشت و همچون نیمه نخست باز هم تیر دروازه نگذاشت این تیم به گل برسد، اما با تعویض‌هایی که کارلو آنچلوتی در ترکیب رئال مادرید انجام داد، به تدریج جریان بازی به سود تیم میهمان تغییر کرد. سلطه این تیم بر توپ و میدان در نهایت جواب داد و جود بلینگام، ستاره انگلیسی که محتمل‌ترین گزینه برای گشودن دروازه بارسایی‌ها بود، این کار را انجام داد. او با شوتی سنگین از خارج محوطه جریمه در دقیقه ۶۸ مارک آندره تراشتگن را مغلوب و دروازه او را باز کرد.

بعد از این گل، اوضاع و احوال رئالی‌ها حتی بهتر از قبل شد و تداوم حملات آن‌ها یک بار دیگر نتیجه داد. این بار هم جود بلینگام در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم از موقعیتی که لوکا مودریچ برایش فراهم کرد نهایت استفاده را برد و با ضربه‌ای نرم توپ را از بین پا‌های تراشتگن عبور داد و گل دوم رئالی‌ها را به ثمر رساند. همین گل در نهایت نه تنها باعث پیروزی شاگردان آنچلوتی شد، بلکه آن‌ها را با ۲۸ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به خیرونا به صدر جدول رده‌بندی لالیگا برگرداند.

بارسلونا، اما با قبول نخستین شکستش در این فصل لالیگا با ۲۴ امتیاز در رده سوم جدول باقی ماند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی