تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

رفع توقیف «انتخاب»؛ چرا خبری از فعالیت نیست؟!

دقایقی پیش خبری در برخی رسانه‌ها و کانال‌های خبری منتشر شد مبنی بر رفع توقیف سایت خبری «انتخاب»، اما تاریخ نامه آن مربوط به ۳۰ مهرماه (یک هفته پیش) و هنوز از فعالیت این سایت خبری نیست و مسدود است!

کد خبر: ۱۵۷۷۱۹
۱۷:۰۹ - ۰۶ آبان ۱۴۰۲

رفع توقیف «انتخاب»؛ چرا خبری از فعالیت نیست؟!

دیدارنیوز: با وجود انتشار یک نامه در فضای مجازی و سایت‌های خبری، اما سایت خبری انتخاب همچنان مسدود است و خبری از فعالیت آن نیست.

سایت اعتماد نامه‌ای منتشر کرده مبنی بر اینکه بر اساس تصویر حکم زیر، سایت خبری انتخاب که ۱۳ شهریور ماه توقیف شده بود رفع توقیف شده است.

اما با این وجود پس از گذشت یک هفته از تاریخ این نامه، سایت انتخاب همچنان بدون فعالیت و مسدود است و خبری از بازگشایی دوباره آن نیست.

مصطفی فقیهی، روزنامه نگار و صاحب امتیاز سایت «انتخاب» در کانال خبری خود نوشت: «رفع توقیف ⁩«سایت انتخاب»، یک هفته قبل؛ مقاومت بی‌سابقه‌ دولت در برابر رأی قضایی با عدم مجوز برای بازگشایی سایت.

‏در حالی‌که، سایت انتخاب، یک‌هفته قبل از سوی دادگاه رفع توقیف شده و نامه‌ بازگشایی رسانه، ۳۰ مهرماه به وزارت ارشاد رسیده، اما این وزارت‌خانه و در رأس آن ⁧وزیر ارشاد ⁩(محمدمهدی اسماعیلی) در اقدامی بی‌سابقه و ⁧غیرقانونی⁩، از تایید و ارسال نامه‌ رفع توقیف به کارگروه تعیین مصادیق خودداری می‌کند.

‏کار از «سیاسی‌بازی» گذشته، گرفتار بی‌توجهی محض و لطمه‌ علنی به حاکمیت قانون شده‌ایم.»

رفع توقیف «انتخاب»؛ چرا خبری از فعالیت نیست؟!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی