تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

اسرائیل حمله به مواضع حزب الله را تایید کرد

ارتش اسرائیل ادعا کرد که همزمان با حملات هوایی شدید و بی‌سابقه به نوار غزه، چندین موضع حزب‌الله در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

کد خبر: ۱۵۷۷۱۰
۱۳:۰۰ - ۰۶ آبان ۱۴۰۲

حمله

دیدارنیوز: آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش اسرائیل، شنبه ۶ آبان در اطلاعیه‌ای مدعی شد که جنگنده‌های اسرائیلی شب گذشته چندین موضع نظامی حزب‌الله در جنوب لبنان را هدف قرار دادند.

به نقل از العربیه، ادرعی اشاره کرد که این حمله در واکنش به شلیک موشک از لبنان به سوی اسرائیل بود. او همچنین خاطرنشان کرد که موشک‌های مذکور در سوریه فرود آمدند.

پس از حملات هوایی اسرائیل به مناطق «مزارع شبعا»، «تلال کفرشوبا» و «شبعا» در جنوب لبنان، این مناطق صبح شنبه شاهد آرامش نسبی بودند.

مناطق مرزی لبنان و اسرائیل در چند هفته اخیر پس از عملیات گروه‌های فلسطینی علیه شهرک‌های اسرائیلی اطراف غزه در هفتم اکتبر، شاهد تنش فزاینده‌ای بوده است.

بر اساس گزارش العربیه، کشور‌های غربی و ناظران از گسترش جنگ کنونی غزه به دیگر مناطق به‌ویژه توسط حزب‌الله در جنوب لبنان و توسط گروه‌های نیابتی ایران در سوریه و عراق هشدار دادند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی