تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

هواشناسی؛ رگبار پراکنده در برخی نقاط

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار پراکنده و وزش باد شدید در برخی استان‌ها و نفوذ جریانات خنک شمالی خبر داد.

کد خبر: ۱۵۷۶۸۳
۰۹:۱۲ - ۰۶ آبان ۱۴۰۲

هواشناسی؛ رگبار پراکنده در برخی نقاط

دیدارنیوز: صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز (۶ آبان) در شرق هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جزایر واقع در تنگه هرمز و دریای عمان بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: اوایل وقت امروز تنگه هرمز و دریای عمان نیز مواج می‌شود و در سایر مناطق کشور جوی آرام مورد انتظار است.

به گفته مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا یکشنبه (۷ آبان) جوی آرام در کشور خواهیم داشت. دوشنبه (۸ آبان) با نفوذ جریانات خنک شمالی در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: سه‌شنبه (۹ آبان) علاوه بر مناطق یاد شده در استان‌های واقع در زاگرس مرکزی، بخش‌هایی از مرکز، ارتفاعات کرمان، جنوب استان‌های یزد و سیستان و بلوچستان و شمال فارس و چهارشنبه (۱۰ آبان) علاوه بر مناطق فوق در بخش‌هایی از غرب و شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

ضیاییان در ادامه گفت: دریای خزر در روز دوشنبه مواج می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۷ آبان) صاف در بعضی ساعت‌ها غبار محلی با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (۸ آبان) کمی ابری و غبار محلی، از بعد از ظهر افزایش ابر و در شب وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۶و۷ آبان) اهواز با دمای ۳۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای صفر و یک درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی