تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.

اخطار به خودروسازانِ گران‌فروش!

سخنگوی سازمان تعزیرات با تاکید بر مجازات خودروسازان به دلیل دپو و گرانفروشی گفت: اخیرا پرونده‌ای با عنوان گرانفروشی خودروساز به نام اضافه کردن آپشن‌هایی که جزء ملزومات اصلی خودرو بوده به شعب رسیدگی به تخلفات ارجاع شده است.

کد خبر: ۱۵۷۶۷۱
۰۹:۵۷ - ۰۵ آبان ۱۴۰۲

اخطار به خودروسازانِ گران‌فروش!

دیدارنیوز: اسفنانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در مصاحبه با رادیو اظهار داشت: برخی خودروسازان با توجیه عدم دریافت استاندارد برخی قطعات خودرو‌های تولید شده و یا عدم شماره گذاری پلاک، اقدام به دپو خودرو‌های تولیدی خود داشتند که بررسی و برخورد شد.

اسفنانی افزود: با پیگیری گشت مشترک در یکی از پارکینگ‌های خودروسازان داخلی مشخص شد که تعداد قابل توجهی از خودرو‌ها در پارکینگ با توجیهات غیرقابل دفاع دپو شده که در مرتبه اول تذکر داده شد که بخشی از خودرو‌ها به بازار عرضه شد.

وی گفت: با پیگیری‌های مجدد مشخص شد که ۴هزار خودرو هنوز در پارکینگ باقی مانده و توجیه غیرمنطقی خودروساز مبنی بر عدم دریافت نشان استاندارد قطعات به کار برده در خودرو بوده، در حالیکه مجوز استاندارد قبل از تولید اخذ می‌گردد به همین دلیل در راستای احقاق حقوق مردم، دستور داده شد تا تمامی ۴هزار خودرو به متقاضیان ثبت نام کرده تحویل شود.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی بیان داشت: پرونده دپو خودرو به یکی از شعب رسیدگی ارجاع شد تا چنانچه عامدانه بودن عمل به قصد نگهداری و گرانفروشی به اثبات برسد با خودروساز برخورد قانونی شود.

وی اظهار داشت اخیرا پرونده ای با عنوان گرانفروشی خودروساز به نام اضافه کردن آپشن‌هایی که جزء ملزومات اصلی خودرو بوده به شعب رسیدگی به تخلفات ارجاع شده است.

اسفنانی تاکید کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم تا به محض اطلاع و احراز جرم از دپو خودرو، گرانفروشی به منظور احقاق حقوق مردم با متخلفین برخورد خواهیم کرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی