تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

علیرضا بیرانوند اسپانسر میلیاردی استقلال را ربود

تصویری که علیرضا بیرانوند در فضای مجازی منتشر کرد سوژه رسانه‌های ورزشی شد.

کد خبر: ۱۵۷۶۴۹
۱۰:۳۳ - ۰۴ آبان ۱۴۰۲

علیرضا بیرانوند اسپانسر میلیاردی استقلال را ربود

 

دیدارنیوز: علیرضا بیرانوند (زادهٔ ۳۰ شهریور ۱۳۷۱؛ سرابیاس) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دروازه‌بان برای باشگاه فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. علیرضا بیرانوند به مدت چهار فصل پیاپی از فصل ۹۴–۱۳۹۳ تا ۹۸–۱۳۹۷ بهترین دروازه‌بان لیگ برتر ایران و در زمان حضور در پرسپولیس در فصل ۹۸–۱۳۹۷، مرد سال فوتبال ایران و بهترین بازیکن لیگ شد. علیرضا بیرانوند با پیراهن پرسپولیس بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ شد. علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ بود و در تمامی بازی‌ها به صورت فیکس حضور داشت و در تیم منتخب جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ نیز قرار گرفت. علیرضا بیرانوند در نوامبر ۲۰۲۱، بیرانوند رکورددار بلندترین پرتاب دست در جهان و ثبت در کتاب گینس شد.

باشگاه استقلال امروز بصورت رسمی از اسپانسر جدید خود رونمایی کرد. یک فروشگاه موبایل در شهر آمل حامی جدید استقلالی‌ها شده و اینطور که در برخی از رسانه‌ها آمده رقم این اسپانسر برای استقلال ۷۰ میلیارد تا پایان فصل است. نام این اسپانسر برای پشت پیراهن استقلال در لیگ برتر درنظر گرفته شده است.

بازی پرسپولیس _ استقلال تاجیکستان به نفع استقلالی‌ها سه بر صفر می‌شود؟ | استقلالی‌ها دنبال چه بهانه‌ای بودند؟
اما اتفاق ویژه بعد از اخبار امضای آبی‌ها با اسپانسر جدید تصویری است که از صفحه اینستاگرام شخصی علیرضا بیرانوند منتشر شده است.

بیرانوند در یک استوری تصویری از خودش به همراه اسپانسر جدید آبی‌ها منتشر کرده و طبق این عکس گلر پرسپولیس هم با این اسپانسر در ارتباط است.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی