تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
جبلی خبر داد

تبلیغات انتخابات در ۲۰۰ کانال تلویزیونی

پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی گفت: در این دوره قرار است ۲۰۰ کانال انتخابات به تعداد حوزه‌های انتخابیه درنظر بگیریم که کار سخت و پیچیده‌ای است تا کاندیدا‌ها از طریق آنتن تلویزیون بتوانند تبلیغ کنند.

کد خبر: ۱۵۷۶۱۶
۱۱:۱۰ - ۰۳ آبان ۱۴۰۲

تبلیغات انتخابات در ۲۰۰ کانال تلویزیونی

دیدارنیوز: پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما در مورد حق پخش برنامه‌های ورزشی در تلویزیون، اظهار داشت: آنچه در صحن مجلس مطرح شد پیشنهاد ما و وزارت ورزش نبود؛ ما پیشنهاد دادیم همانطور که در مورد مسابقات خارجی دولت حق پخش می‌دهد، در مورد برنامه‌های خالی هم دولت حق پخش در نظر بگیرد.

وی افزود: قرار شد در ۶ ماهه برنامه هفتم، آئین نامه‌ای را صدا و سیما دراین‌باره تنظیم کند و در دولت بررسی شود. ما تاکیدمان پرداخت حق ورزش و حق فدراسیون‌هاست که منابع آن تأمین شود.

جبلی با بیان اینکه صدا و سیما در مورد انتخابات، همکاری خوبی با ستاد انتخابات وزارت کشور دارد، گفت: همانطور که در مرحله پیش‌ثبت‌نام همکاری خوبی برای تشویق مردم به ثبت نام داشتیم، در این مرحله هم همکاری خوبی داشتیم در این دوره هم برای اولین بار قرار است ۲۰۰ کانال انتخابات به تعداد حوزه‌های انتخابیه درنظر بگیریم که کار سخت و پیچیده‌ای است که از طریق آنتن تلویزیون بتوانند تبلیغ کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی