تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
ضرغامی اعلام کرد

موافقت با لغو روادید برخی کشورها

عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: مسئله لغو روادید با اکثر کشور‌های درخواست دهنده برطرف شده است.

کد خبر: ۱۵۷۶۱۳
۱۰:۴۷ - ۰۳ آبان ۱۴۰۲

موافقت با لغو روادید برخی کشورها

دیدارنیوز: وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: وزارت خارجه و دستگاه‌های اطلاعاتی همراهی خوبی با ما دارند و بخش مهمی از کشور‌هایی که خواستار لغو روادید بودند رای آوردند.

عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه امروز صبح جلسه کمیسیون سیاسی امنیتی دولت به ریاست وزیر کشور تشکیل شد، گفت: وزارت خارجه و دستگاه‌های اطلاعاتی همراهی خوبی با ما دارند و بخش مهمی از کشور‌هایی که خواستار لغو روادید بودند رای آوردند.

وی افزود: درباره برخی کشور‌ها تصمیم‌گیری به جلسه بعدی موکول شد و وقتی جلسه تشکیل شد و جمع بندی شد، اسامی کشور‌ها اعلام می‌شود.

ضرغامی خاطرنشان کرد: ضرورت گردشگری علی‌رغم مشکلات این است که باید افراد کشور‌های دیگر به ایران بیایند تا تبلیغات ایران‌هراسی خنثی شود. امروز کشور منسجم و همراه است و توجیه لازم در این زمینه صورت گرفته است تا مردم دنیا بیایند و بروند.

وزیر میراث فرهنگی درباره لغو متقابل روادید گفت: این کار در حوزه وزارت خارجه است، اما آنچه ما دنبالش هستیم لغو روادید از سمت ماست تا مردم همه کشور‌ها به ایران بیایند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی