تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

«رئیسی» به کردستان می‌رود

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان با اعلام اینکه ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری هفته آینده به این استان سفر می‌کند، از افتتاح راه‌آهن همدان ـ سنندج و بهره‌برداری پروژه‌های آبرسانی در این سفر خبر داد.

کد خبر: ۱۵۷۶۱۰
۱۰:۲۴ - ۰۳ آبان ۱۴۰۲

«رئیسی» به کردستان می‌رود

دیدارنیوز: استاندار کردستان گفت: هفته آینده در استان میزبان رئیس‌جمهور خواهیم بود.

اسماعیل زارعی‌کوشا صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، به تشریح برنامه‌های سفر دوم ریاست جمهوری به استان پرداخت و اظهار داشت: هفته آینده میزبان حضور رئیس‌جمهور در کردستان خواهیم بود و یقینا این سفر نیز دستاورد‌های بزرگی خواهد داشت. افتتاح راه‌آهن همدان ـ سنندج و پروژه‌های آبرسانی یکی از مطالبات ۱۸ ساله کردستانی‌هاست که در این سفر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: با افتتاح پروژه‌های آبرسانی و بهره برداری از سد‌های نیمه‌تمام، تا افق ۱۴۲۰ دغدغه آبی در استان کردستان نخواهیم داشت.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه استقبال مردمی از رئیس‌جمهور در سنندج و دو شهرستان دیگر برگزار می‌شود، گفت: مقرر بود که در سفر دوم ۵ تا ۶ هزار میلیارد تومان اعتبارات تکمیلی به استان اختصاص یابد که با پیگیری‌های متعدد این رقم افزایش یافته و در سفر اعلام خواهد شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی