تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
در کمیسیون آموزش‌وتحقیقات مجلس انجام شد:

بررسی مطالبات دستگاه‌های مرتبط با کمیسیون آموزش از بودجه سال آینده

News Image Lead

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز(یکشنبه) کمیسیون متبوع خود، گفت: در جلسه امروز یک بررسی بر وضعیت بودجه سال‌جاری داشتیم و مطالبات دستگاه‌های مرتبط با کمیسیون آموزش را از بودجه سال آینده مورد بررسی قرار دادیم.

کد خبر: ۱۵۷۶۱
۱۱:۳۹ - ۱۲ آذر ۱۳۹۷
دیدارنیوز - علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: محور جلسه امروز عمدتا درخصوص بودجه کشور بود. در جلسه امروز یک بررسی بر وضعیت بودجه سال‌جاری داشتیم و بررسی کردیم که چند درصد موارد بودجه سال‌جاری محقق شده است و چند درصد انحراف داشته است.

وی افزود: ما مطالبات دستگاه‌های مرتبط با کمیسیون آموزش را از بودجه سال آینده مورد بررسی قرار دادیم. ما نیازهای دستگاه‌های مرتبط مانند وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، سازمان فنی‌وحرفه‌ای، دانشگاه پیام نور، دانشگاه فرهنگیان و وزارت بهداشت را در مبحث تجهیزات، آزمایشگاه، منابع انسانی و افزایش حقوق با توجه به افزایش تورم، مورد توجه قرار دادیم که ببینیم بر اساس این موارد چه مباحثی باید در بودجه سال بعد پیش‌بینی شود تا برای مثال کارمندان در بحث حقوق تحت فشار نباشند.

سلیمی بیان کرد: همچنین بررسی کردیم آیا بودجه پژوهشی واقعا به‌جا هزینه شده است یا خیر؟ کلیه معاونین وزرای دستگاه‌های مربوطه در این جلسه حضور داشتند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی