تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
آنتونی بلینکن اعلام کرد

آمریکا به دنبال درگیری با ایران نیست؛ به ما حمله کنند، دفاع می‌کنیم

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در نشست شورای امنیت سازمان ملل با بیان این‌که آمریکا به دنبال جنگ با ایران نیست، گفت: اگر ایران یا نیرو‌های نیابتی‌اش به ما حمله کنند، ما از مردم و امنیت خود به سرعت دفاع می‌کنیم.

کد خبر: ۱۵۷۵۹۵
۲۰:۲۶ - ۰۲ آبان ۱۴۰۲

آمریکا به دنبال درگیری با ایران نیست

دیدارنیوز: آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا با توجه به شرایط پیش آمده پس از جنگ گسترده بین نیرو‌های مقاومت و اسرائیل اعلام کرد که واشنگتن به دنبال جنگ با تهران نیست.

بلینکن امروز سه‌شنبه در نشست شورای امنیت سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا به دنبال جنگ با ایران نیست.

وزیر خارجه آمریکا در ادامه گفت: اگر ایران یا نیرو‌های نیابتی‌اش به ما حمله کنند، ما از مردم و امنیت خود به سرعت دفاع می‌کنیم.

در روز‌های گذشته ایالات متحده کمک‌های نظامی گسترده‌ای را به اسرائیل برای حمله به مردم غزه ارسال کرده است.

گروه‌های حقوق بشری تمام تاکتیک‌های جنگی اسرائیل را بر خلاف قوانین بین‌المللی توصیف کرده و آن‌ها را جنایت جنگی یا جنایت علیه بشریت خواندند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی