تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
روز دوم نمایندگان ایران در آسیا

امروز، پرسپولیس در دربی خارجی با استقلال!

امشب و در ورزشگاه آزادی پرسپولیس در بازی با استقلال تاجیکستان به دنبال کسب دومین برد متوالی‌اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است.

کد خبر: ۱۵۷۵۸۱
۱۵:۳۸ - ۰۲ آبان ۱۴۰۲

امروز، پرسپولیس در دربی خارجی با استقلال!

دیدارنیوز ـ شقایق آسیایی: پرسپولیس که از دو بازی قبلی‌اش با یک برد و یک باخت، سه امتیاز دارد حالا و در شبی که بعد از مدت‌ها هوادارانش را در یک بازی آسیایی در ورزشگاه آزادی خواهد دید، به چیزی جز سه امتیاز مقابل حریف تاجیکستانی‌اش فکر نمی‌کند تا با خیالی آسوده، منتظر دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باشد.

اینکه پرسپولیس قرار است با استقلال تاجیکستان بازی کند هم نکته جالبی است، تیمی همنام با استقلال تهران که رقیب دیرینه ایرانی پرسپولیسی‌هاست و این اتفاق ساده به جذابیت و حساسیت این بازی کمک می‌افزاید. این دومین مصاف این دو تیم در آسیا است و پرسپولیس پیش از این، یک بار با استقلال تاجیکستان بازی کرده است آن هم در مرحله یک هشتم نهایی فصل ۲۰۲۱ لیگ قهرمانان آسیا که دو تیم در دوشنبه به مصاف یکدیگر رفتند و پرسپولیس با گل دقیقه ۹۰ مهدی ترابی، میزبانش را شکست داد.

در جدول، پرسپولیس ۶ امتیازی تیم دوم گروه E است و استقلال که از دو بازی قبلی‌اش فقط یک امتیاز گرفته، در قعر جدول قرار دارد. مشکل اصلی پرسپولیسی‌ها در این دیدار تعدد مصدومانشان است، وحید امیری، سرلک، پورعلی گنجی. ولی خبر خوش برای پرسپولیس این است که مهدی ترابی که در دیدار اول این تیم برابر النصر مصدوم شده بود پس از سپری شدن دوران مصدومیتش می‌تواند در دیدار امروز این تیم را همراهی کند.

نساجی در آسیا هم نتیجه نگرفت

شب گذشته نساجی مازندران دیگر نماینده ایران در آسیا مقایل تیم نوبهار قرار گرفت. شاگردان مهدی رحمتی در نیمه نخست، به برتری رسیدند. اشتباه عجیب مدافعان نوبهار در دقیقه ۴۴، محمدرضا آزادی در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان حریف قرار گرفت و با یک ضربه نوک پای دقیق گل اول تیمش را به ثمر رساند. نیمه دوم را نوبهار برای جبران گل خورده پرفشارتر و هجومی‌تر آغاز کرد. اخراج صابر حردانی در دقیقه ۵۳ پس از بازبینی خطای این بازیکن توسط کمک داور ویدئویی سبب شد کار نساجی برای حفظ گل زده سخت شود.

در نیمه دوم پس از ۱۰ نفره شدن نساجی، فشار نوبهار در نهایت باعث شد که نتیجه بازی به نفع تیم میزبان تغییر کند و در نهایت نساجی بازی را با حساب ۲ بر یک به حریف واگذار کرد. نساجی در لیگ و آسیا نتایج قابل قبولی کسب نکرده و حالا زمزمه‌های برکناری مهدی رحمتی به گوش می‌رسید. باید دید در ادامه رحمتی می‌تواند نتایجش را جبران کند و دل طرفداران خسته نساجی را به دست آورد یا باید منتظر تغییر درنیمکت نساجی باشیم.

سپاهان، پرقدرت منتظر بازی الاتحاد

در دیگر بازی دیشب سپاهان و حریف ازبک در شرایطی به مصاف هم رفتند که میزبان این مسابقه آلمالیق در دو دیدار ابتدایی خود، مقابل الاتحاد و سپس نیروی هوایی عراق با ۲ شکست و بدون امتیاز در قعر جدول گروه سوم قرار دارد و سپاهان ایران نیز در هفته نخست این رقابت‌ها مقابل نیروی هوایی عراق یک بر یک به تساوی رسید و بازی هفته دوم این تیم با الاتحاد عربستان با تصمیم ناظر بازی لغو شده بود.

سپاهان با دبل رامین رضائیان در دقایق ۳۲ و ۴۹ و همچنین تک گل رضا اسدی در دقیقه ۵۹ توانست بازی را ببرد و با کسب سه امتیاز، چهار امتیازی شود و تک گل تیم آلمالیق را میراحمدوف در نیمه نخست وارد دروازه سپاهان کرد.

تیم فوتبال سپاهان در گروه C، لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های نیروی هوایی عراق، الاتحاد عربستان و آلمالیق ازبکستان هم‌گروه است، سپاهان با این برد به صورت موقت در رده اول گروه C قرار گرفت. بدون تردید بازی عقب افتاده سپاهان مقابل الاتحاد نقش تعیین کننده‌ای در سرنوشت این گروه دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی