تیتر امروز

«استقلال فلسطین»؛ خیلی دور خیلی نزدیک!
«دیدارنیوز» در‌ گفت‌وگو با «مصیب نعیمی» بررسی می‌کند:

«استقلال فلسطین»؛ خیلی دور خیلی نزدیک!

یک دیپلمات درگفت‌وگو با دیدار معتقد است شاید زمان استقلال کشور فلسطین مشخص نباشد ولی روند آن سرعت بیشتری گرفته است.

کنعانی: ایران لنگر ثبات و امنیت در منطقه است

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه نوشت: ایران ستون و لنگر ثبات و امنیت در منطقه بر اساس دکترین امنیت دسته جمعی بومی و معتقد به ظرفیت و توان مؤثر کشور‌های منطقه برای حل و فصل مشکلات و بحران‌ها، امنیت و ثبات پایدار برای تأمین منافع مشترک و توسعه و پیشرفت جمعی است.

کد خبر: ۱۵۷۵۷۰
۱۲:۰۲ - ۰۲ آبان ۱۴۰۲

.

دیدارنیوز: ناصر کنعانی گفت: ایران ستون و لنگر ثبات و امنیت در منطقه است.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران ستون و لنگر ثبات و امنیت در منطقه بر اساس دکترین امنیت دسته جمعی بومی و معتقد به ظرفیت و توان مؤثر کشور‌های منطقه برای حل و فصل مشکلات و بحران‌ها، امنیت و ثبات پایدار برای تأمین منافع مشترک و توسعه و پیشرفت جمعی است.

ناصر کنعانی در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس در خصوص نشست ۳+۳ در تهران نوشت: ‏در حالی که آمریکا همراه با برخی متحدانش با حمایت تمام عیار از رژیم شرور اسرائیل در حال تشدید جنگ افروزی، بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه هستند، تهران میزبان دومین نشست سازوکار منطقه‌ای ۳+۳ تحت عنوان «نوبت صلح، همکاری و پیشرفت در قفقاز جنوبی» با حضور وزرای امور خارجه کشور‌های آذربایجان، ارمنستان، ترکیه و روسیه بود.

ایران ستون و لنگر ثبات و امنیت در منطقه بر اساس دکترین امنیت دسته جمعی بومی و معتقد به ظرفیت و توان مؤثر کشور‌های منطقه برای حل و فصل مشکلات و بحران‌ها، امنیت و ثبات پایدار برای تأمین منافع مشترک و توسعه و پیشرفت جمعی است. پیگیری این راهبرد در جای جای منطقه می‌تواند بدون مداخلات سودجویانه بازیگران فرامنطقه‌ای، تأمین کننده منافع کشور‌ها و توسعه پایدار منطقه ما باشد.»

.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی