تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

اقدام سرخ‌ها برای گرفتن غرامت از فیفا

باشگاه پرسپولیس مکاتبات خود را برای دریافت غرامت از فیفا به دلیل مصدومیت شدید مرتضی پورعلی‌گنجی و دوری چند ماهه او از میادین آغاز کرده است.

کد خبر: ۱۵۷۵۶۲
۱۰:۴۶ - ۰۲ آبان ۱۴۰۲

اقدام سرخ‌ها برای گرفتن غرامت از فیفا

دیدارنیوز: تیم ملی فوتبال ایران در حالی موفق شد با نتیجه چهار بر صفر قطر را شکست دهد که مرتضی پورعلی‌گنجی در برخورد با بازیکن قطر دچار مصدومیت و از بازی خارج شد. پس از معاینات انجام شده مشخص شد که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است و بدین ترتیب ادامه فصل را از دست داد.

طبق قوانین فیفا در صورتی که یک بازیکن در بازی‌های ملی دچار مصدومیت شود و حداقل ۲۸ روز از میادین دور باشد، این نهاد بین‌المللی باید از روز بیست و هشتم به مدت یک سال (۳۶۵ روز) به باشگاه مورد نظر غرامت بدهد. این مبلغ با توجه به میزان قرارداد بازیکن با باشگاه موردنظر پرداخت می‌شود.

باشگاه پرسپولیس در روز‌های اخیر از طریق فدراسیون فوتبال مکاتباتی با فیفا داشته و استعلام‌های لازم در این خصوص را از فیفا گرفته و هم‌اکنون منتظر است تا فدراسیون بین‌المللی فوتبال دستورالعمل‌های لازم در این خصوص را اعلام کند تا این باشگاه بتواند غرامت ناشی از مصدومیت مدافع خود را دریافت کند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی