تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

رئیس جبهه اصلاحات: صدور احکام سنگین برای دو روزنامه‌نگار نقض عدالت قضایی است

آذر منصوری، رئیس جبهه اصلاحات در واکنش به احکام سنگین برای دو خبرنگار زن نوشت: «صدور احکام سنگین برای دو روزنامه‌نگار خوب کشورمان الهه محمدی و نیلوفر حامدی در ارتباط با پرونده‌ای که هنوز ابعاد آن برای افکار عمومی روشن نشده و هیچ متهمی نیز در رابطه با فاجعه مرگ مهسا (امینی) معرفی و محاکمه نشده، نقض عدالت قضایی است. امید که در تجدیدنظر نقض شود.»

کد خبر: ۱۵۷۵۳۵
۱۸:۵۲ - ۰۱ آبان ۱۴۰۲

رئیس جبهه اصلاحات:

دیدارنیوز: آذر منصوری، رئیس جبهه اصلاحات ایران به احکام سنگین حبس طولانی برای دو خبرنگار زن واکنش نشان داد و امیدوار است که در تجدیدنظر، این حکم نقض شود.

آذر منصوری در صفحه اجتماعی خود نوشت: «صدور احکام سنگین برای دو روزنامه‌نگار خوب کشورمان الهه محمدی و نیلوفر حامدی در ارتباط با پرونده‌ای که هنوز ابعاد آن برای افکار عمومی روشن نشده و هیچ متهمی نیز در رابطه با فاجعه مرگ مهسا (امینی) معرفی و محاکمه نشده، نقض عدالت قضایی است. امید که در تجدیدنظر نقض شود.»

به گزارش دیدارنیوز، از روز گذشته که قوه قضائیه خبر حبس ۱۲ سال برای محمدی و ۱۳ سال برای حامدی را منتشر کرد، واکنش‌های زیادی در رسانه‌ها و فضای مجازی به همراه داشته است.

مطلب مرتبط:

محکومیت سنگین دو خبرنگار؛ ۱۲ سال برای محمدی، ۱۳ سال برای حامدی!

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران: حکم الهه محمدی و نیلوفر حامدی را نمی‌پذیریم

وکیل نیلوفر حامدی: این شیوه ابلاغ رای نقض صریح موازین قانونی است

واکنش فعال سیاسی به احکام سنگین دو خبرنگار و یک وکیل؛ «دستم می‌لرزد»

کامبیز نوروزی: حکم الهه و نیلوفر شگفت‌زده‌ام کرد/ تشخیص دولت متخاصم با وزارت خارجه است نه دادگاه/ رأی بدوی می‌تواند نقض شود

رئیس جبهه اصلاحات:

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی