تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

هوای تهران؛ منتظر باران و رعدوبرق باشید

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از بعد از ظهر فردا با نفوذ سامانه بارشی و فعالیت متناوب آن تا روز چهارشنبه (۳ آبان‌ماه) آسمان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد نسبتا شدید و بارش پراکنده باران با احتمال رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۵۷۵۲۲
۱۳:۵۲ - ۰۱ آبان ۱۴۰۲

هوای تهران؛ منتظر باران و رعدوبرق باشید

دیدارنیوز: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی طی امروز و فردا (۱ و ۲ آبان‌ماه) آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد، در نواحی غربی گاهی افزایش باد پیش بینی می‌شود.

از بعد از ظهر فردا با نفوذ سامانه بارشی و فعالیت متناوب آن تا روز چهارشنبه (۳ آبان‌ماه) آسمان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد نسبتا شدید و بارش پراکنده باران با احتمال رگبار و رعد و برق به‌ویژه در نیمه غربی و شمالی استان و در ارتفاعات رخداد مه و بارش باران، در قله‌ها بارش برف و باران مه و گاهی کولاک پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای یک درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲ آبان‌ماه) صاف تا کمی‌ابری، گاهی وزش باد و در بعد از ظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۳ آبان‌ماه) نیمه‌ابری و وزش باد در بعضی ساعت‌ها، بارش پراکنده باران و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی