تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.
فکر می‌کردند یک دکمه‌ای هست که آن را می‌زنند و اقتصاد کشور راه می‌افتد

جهانگیری: به رئیسی گفتم بدون برجام یک روز خوش نخواهید داشت!

اسحاق جهانگیری، سیاست‌مدار اصلاح‌طلب و معاون اول رئیس‌جمهور ایران در دولت روحانی، گفت: به ابراهیم رئیسی گفتم بگذارید روحانی و ظریف در ۲ ماه باقیمانده تا مستقر شدن شما، برجام را به سرانجام برسانند. گفتم بروید صحبت کنید، بدون برجام یک روز خوش در کشور نخواهید داشت.

کد خبر: ۱۵۷۵۱۷
۱۳:۰۹ - ۰۱ آبان ۱۴۰۲

جهانگیری: به رئیسی گفتم بدون برجام یک روز خوش نخواهید داشت!

دیدارنیوز: اسحاق جهانگیری جزئیاتی از دیدارش با ابراهیم رئیسی بعد از پیروزی در انتخابات و پیش از مستقر شدن در پاستور را روایت کرده است.

جهانگیری در کنگره حزب کارگزاران با اشاره به دیدارش با ابراهیم رئیسی بعد از روی کار آمدن او گفت: به او گفتم بگذارید روحانی و ظریف در ۲ ماه باقیمانده تا مستقر شدن شما، برجام را به سرانجام برسانند. گفتم بروید صحبت کنید، بدون برجام یک روز خوش در کشور نخواهید داشت.

معاون اول رئیس جمهوری در دولت سابق افزود: فکر می‌کردند یک دکمه‌ای هست که آن را می‌زنند و اقتصاد کشور راه می‌افتد. چون یک روز کار اجرایی نکرده بودند، یک دهداری، یک فرمانداری اداره نکرده بودند که بفهمند کار چیست. می‌گفتند بدون مذاکره، بدون برجام می‌توانیم اداره کنیم.

او تاکید کرد: به رئیسی گفتم اگر تحریم‌ها هست، تیمی بچینید که بتواند در تحریم کشور را اداره کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی