تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
چهارمین حمله به پایگاه آمریکایی در ۴ روز گذشته

حمله با کاتیوشا به «عین الاسد»

پایگاه نظامی «عین الاسد» در استان الانبار در غرب عراق که محل استقرار نیرو‌های آمریکایی و ائتلاف بین المللی علیه داعش است، برای چهارمین بار متوالی هدف حمله راکتی جدید قرار می‌گیرد.

کد خبر: ۱۵۷۴۷۸
۱۷:۳۵ - ۳۰ مهر ۱۴۰۲

حمله دوباره به «عین الاسد»

دیدارنیوز: پایگاه آمریکایی «عین الاسد» در عراق بار دیگر با حمله موشکی مواجه شد.

خبرنگار «العربیه»، یکشنبه ۲۰ مهر گزارش داد، ۳ موشک کاتیوشا به سمت این پایگاه نظامی شلیک شد که یکی از آن‌ها در داخل پایگاه فرود آمد.

او همچنین گفت، این حمله که ظاهراً از یکی از شهر‌های نزدیک به بغدادی انجام شده است، چهارمین حمله به پایگاه آمریکایی در ۴ روز گذشته است.

کاتیوشا و پهپاد

دو منبع از ارتش عراق گفتند که این پایگاه آمریکایی با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار گرفت و صدای انفجار در داخل آن شنیده شد.

به گزارش خبرگزاری «رویترز»، دو منبع ارتش عراق خاطرنشان کردند که سامانه‌های دفاعی عین الاسد روز شنبه نیز دو پهپاد در حالی که در نزدیکی پایگاه در حال پرواز بودند را رهگیری و سرنگون کردند.

ویکتوریا و اربیل

منطقه حریر در اربیل و همچنین پایگاه ویکتوریا در بغداد پایتخت عراق نیز شاهد حمله مشابهی علیه نیرو‌های آمریکایی بود.

این حملات در بحبوحه ترس از اینکه سفارت ایالات متحده در منطقه سبز نیز در معرض حملات مشابه قرار گیرد، انجام شد. آمریکا همچنین آمادگی نظامی خود را افزایش داده و سامانه‌های پدافند هوایی بیشتری را به خاورمیانه ارسال کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی