تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش خبر داد

کمبود معلم در مدارس؛ ورود ۲۵ هزار معلم جدید از ابتدای آبان

فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از ورود ۲۵ هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان برای رفع کمبود معلم در مدارس خبر داد و گفت که انتشار اطلاعیه جذب ۱۱ هزار مربی پرورشی بزودی انجام می‌شود.

کد خبر: ۱۵۷۴۴۳
۰۹:۱۶ - ۳۰ مهر ۱۴۰۲

کمبود معلم در مدارس؛ ورود ۲۵ هزار معلم جدید از ابتدای آبان

دیدارنیوز: معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: ۲۵ هزار معلم جدید از اول آبان وارد کلاس‌های درس می‌شوند و مسأله کمبود معلم برطرف خواهد شد.

علی فرهادی افزود: با بکارگیری این تعداد معلم مساله کمبود معلم در مدارس برطرف خواهد شد و بخشی از ظرفیت‌ها نیز خالی خواهد ماند که درآزمون‌های بعدی تلاش خواهد شد تا جذب شوند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش همچنین درباره جذب مربی پرورشی در مدارس هم گفت: اطلاعیه جذب ۱۱ هزار مربی پرورشی در مدارس هم به زودی منتشر خواهد شد.

به گفته وی، برای استخدام این تعداد مربی پرورشی با سازمان اداری و استخدامی مکاتبه شده و مذاکرات همچنان ادامه دارد.

فرهادی گفت: تلاش می‌شود این مربیان پرورشی با مهارت‌های چندگانه به کار گرفته شوند که هم نقش مشاوره در مدرسه را داشته باشند و هم به عنوان مربی پرورشی بکارگرفته شوند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش درباره استخدام نیرو‌های سرایدار مدارس و بحث افزایش حقوق آن‌ها نیز گفت: با سازمان اداری و استخدامی درباره استخدام حداقل ۳۰ هزار نیروی سرایدار خدمتگزار مکاتباتی انجام شده و درخواست ارسال شده است که به محض دریافت مجوز این امر انجام خواهد شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، به گفته فرهادی، برای جبران حقوق و مزایای نیرو‌های سرایدار مشغول به‌کار نیز با دوستان سازمان اداری و استخدامی صحبت‌هایی شده است تا از ظرفیت قانونی برای جبران این کمبود اقدامی صورت گیرد.

مطلب مرتبط:

تذکر یک نماینده به قالیباف؛ از قول وزیر گفتید مشکل کمبود معلم حل شده، اما حل نشده!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی