تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

آخرین آمار کرونا در ایران

بنابر اعلام وزارت بهداشت، شناسایی یک هزار و ۵۹ بیمار جدید کووید۱۹ در هفته گذشته در کشور درحالیست که هفته قبل از آن یک هزار و ۲۴۴ بیمار جدید کرونا شناسایی شده بودند.

کد خبر: ۱۵۷۴۲۶
۱۸:۳۶ - ۲۹ مهر ۱۴۰۲

آخرین آمار کرونا در ایران

دیدارنیوز: از یکشنبه هفته گذشته تا امروز ۲۹ مهرماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، یک هزار و ۵۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۸۱۷ نفر آن‌ها بستری شدند؛ بنابراین مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۶۲۱ هزار و ۳۰ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۷ روز گذشته (یکشنبه ۲۳ تا شنبه ۲۹ مهرماه)، ۵۰ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۶ هزار و ۵۳۰ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۸۱ هزار و ۱۱۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۵۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۷ میلیون و ۷۱۵ هزار و ۴۲۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ نیز در کشور انجام شده است.

تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۴۲ هزار و ۷۹۵ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۳۴ هزار و ۸۹۷ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۷۳۶ هزار و ۳۴۲ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۶۱۴ هزار و ۳۴ دُز رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی