تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

افزایش قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین ۵.۲ درصد در معاملات نیویورک افزایش یافته و به ۳۰۲۲۳ دلار رسیده است، یعنی همان سطحی که آخرین بار در ماه اوت معامله می‌شد.

کد خبر: ۱۵۷۴۲۱
۱۷:۳۴ - ۲۹ مهر ۱۴۰۲

افزایش قیمت بیت کوین

دیدارنیوز: بلومبرگ نوشت: خوشبینی نسبت به احتمال تصویب صندوق قابل معامله در بورس برای ارز‌های مجازی قیمت بیت کوین را یک بار دیگر در این هفته به ۳۰ هزار دلار رساند.

قیمت بیت کوین ۵.۲ درصد در معاملات نیویورک افزایش یافته و به ۳۰۲۲۳ دلار رسیده است، یعنی همان سطحی که آخرین بار در ماه اوت معامله می‌شد. افزایش ارزش بیت کوین که حدود نیمی از ارزش بازار ارز‌های مجازی را تشکیل می‌دهد به افزایش قیمت ارز‌های مجازی کوچکتر هم کمک کرده است.

اتر ۲.۷ درصد افزایش قیمت داشته و ارز‌های کوچک‌تری مانند سولانا و پالیگان هم به ترتیب ۶.۸ و ۳.۳ درصد بالا رفته‌اند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در روز پنجشنبه از یک قاضی فدرال خواست پرونده‌ای را که علیه موسس و مدیرعامل ریپل تشکیل شده بود مختومه اعلام کرده و اتهام فروش بیش از یک میلیارد دلار از ارز‌های مجازی بدون ثبت آن‌ها را رد کند.

این اقدام سرمایه‌گذاران را نسبت به تحولات آینده خوشبین کرده است. بیت کوین یک بار دیگر هم در روز دوشنبه هفته گذشته به ۳۰ هزار دلار رسیده بود که نتیجه گزارش اشتباهی مبنی بر تصویب تشکیل صندوق قابل معامله برای بیت کوین بود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی