تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

قتل یا خودکشی؛ در جستجوی راز مرگ یک پزشک

علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت درباره راز مرگ یک پزشک در تهران گفت: تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که فرد فوت شده، پزشک جراح در یکی از بیمارستان‌های تهران است و احتمالاً در محل دیگری با سلاح گرم به قتل رسیده یا خودکشی کرده است چرا که سلاح گرم و پوکه فشنگ در محل حادثه کشف نشد.

کد خبر: ۱۵۷۴۱۸
۱۷:۰۹ - ۲۹ مهر ۱۴۰۲

.

دیدارنیوز: رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آغاز تحقیقات تخصصی درباره مرگ مشکوک یک پزشک در تهران خبرداد.

سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: حوالی ساعت ۱۸ روز جمعه هفتم شهریورماه کارکنان راه‌آهن منطقه شمس‌آباد شهر ری کشف جسد خون‌آلود مرد جوانی را روی ریل قطار به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کردند و دقایقی بعد تیمی از کارآگاهان جنایی اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ راهی محل حادثه شده و با جسد مردی حدوداً ۳۵ساله مواجه شدند که از ناحیه سر هدف شلیک گلوله قرار گرفته بود.

وی ادامه داد: تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که فرد فوت شده، پزشک جراح در یکی از بیمارستان‌های تهران است و احتمالاً در محل دیگری با سلاح گرم به قتل رسیده یا خودکشی کرده است چرا که سلاح گرم و پوکه فشنگ در محل حادثه کشف نشد.

ولیپور گودرزی افزود: در نخستین گام مأموران تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران بزرگ اقدام به انگشت‌نگاری در صحنه جنایت و از روی جسد کردند تا ردپایی از قاتل احتمالی به دست آورند؛ همچنین کارآگاهان جنایی مأموریت یافتند برای کشف تردد‌های احتمالی مشکوک دوربین‌های مداربسته اطراف ریل راه‌آهن را هدف بازبینی قرار دهند که در بررسی بیشتر مشخص شد، متوفی از خانه خود واقع در ولنجک به سمت فرودگاه امام تاکسی گرفته، اما در مسیر با درخواست خود پیاده شده که در ادامه براثر شلیک گلوله فوت کرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه در روند تحقیقات یک نامه از خانه متوفی نیز کشف شد، خاطرنشان کرد:‌براساس شواهد موجود در این نامه متوفی در گذشته قصد خودکشی داشته است.

وی با بیان اینکه احتمال خودکشی متوفی زیاد است، خاطرنشان کرد: جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات جنایی کارآگاهان دایره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ برای کشف زوایای پنهان این حادثه و کشف قتل یا خودکشی بودن این ماجرا ادامه دارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی