تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

پاراآسیایی هانگژو؛ دومین برد بسکتبال با ویلچر مردان

تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان کشورمان در دومین دیدار خود در مرحله گروهی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، برابر چینِ میزبان با نتیجه ۷۲ بر ۴۲ پیروز شد.

کد خبر: ۱۵۷۳۸۰
۰۸:۴۶ - ۲۹ مهر ۱۴۰۲

پاراآسیایی هانگژو؛ دومین برد بسکتبال با ویلچر مردان

دیدارنیوز: تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان ایران به دومین برد پیاپی خود در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو دست یافت.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان ایران امروز (شنبه) در دومین دیدار خود در مرحله گروهی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، به مصاف چین رفت و موفق شد میزبان را که از حمایت تماشاگران پرشور خود بهره می‌برد، با نتیجه ۷۲ بر ۴۲ شکست بدهد و دومین برد خود در این رقابت‌ها را بدست بیاورد.

امید هادی اظهر، محمدحسن سیاری، محمد محمدنژاد، حکیم منصوری و مرتضی عابدی، بازیکنان ایران در شروع این بازی بودند.

کوارتر اول با تساوی ۱۵-۱۵ تمام شد، اما شاگردان محمدرضا دستیار در کوارتر دوم عملکرد بسیار بهتری ارائه کردند و با نتیجه ۲۰ بر ۱۰ پیروز شدند تا نیمه اول ۳۵ بر ۲۵ به پایان برسد.

تیم ایران که در نخستین دیدار خود مقابل افغانستان به برتری دست یافته بود، به عملکرد خوب خود در کوارتر‌های سوم و چهارم نیز ادامه داد و نتایج ۱۸ بر ۴ و همچنین ۱۹ بر ۱۳ را رقم زد و با ثبت برتری ۳۷ بر ۱۷ در نیمه دوم، در مجموع با حساب ۷۲ بر ۴۲ پیروز شود.

در پایان این بازی «ژین ژو لی» با ۲۰ امتیاز، به عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان معرفی شد. از این ایران نیز مرتضی عابدی با کسب ۱۴ امتیاز، بیشترین امتیاز را کسب کرد.

تیم کشورمان که در دوره قبلی در ۲۰۱۸ جاکارتا قهرمان شده بود، با این برد ۴ امتیازی شد و با توجه به یک بازی کمتر نسبت به چین، در رده دوم گروه A ایستاد. این تیم در سومین بازی خود در سه‌شنبه به مصاف فیلیپین می‌رود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی