تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.

هواشناسی ایران؛ باد، باران و خاک

صادق ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در برخی استان‌ها و از دوشنبه پایداری جوی در اکثر مناطق کشور خبر داد و گفت: امروز (جمعه) دریای خزر مواج است.

کد خبر: ۱۵۷۳۶۸
۱۰:۲۳ - ۲۸ مهر ۱۴۰۲

هواشناسی ایران؛ باد، باران و خاک

دیدارنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در برخی استان‌ها و از دوشنبه پایداری جوی در اکثر مناطق کشور خبر داد.

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (۲۸ مهر) در استان‌های ساحلی دریای خزر، خراسان شمالی، خراسان رضوی، ارتفاعات سمنان، برخی مناطق اردبیل، زنجان و زاگرس مرکزی رگبار باران گاهی با رعد و برق رخ خواهد داد؛ شدت بارش در استان مازندران است.

وی افزود: شنبه (۲۹ مهر) در ارتفاعات مازندران و شرق خراسان رضوی و یکشنبه (۳۰ مهر) در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. دوشنبه و سه‌شنبه (۱ و ۲ آبان) در اکثر مناطق کشور جو پایدار خواهد بود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا طی پنج روز آینده به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، در برخی نقاط سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان و ارتفاعات کرمان رشد ابر، رگبار پراکنده، رعدوبرق، برخی ساعات وزش باد شدید موقت و گاهی گردوخاک رخ می‌دهد.

کی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت آینده در دامنه‌های جنوبی البرز، یکشنبه و دوشنبه در نوار شرقی کشور، در بعضی ساعات وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان گفت: امروز دریای خزر مواج است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۹ مهر) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد در برخی نقاط غبار صبحگاهی با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و روز یکشنبه (۳۰ مهر) صاف و گاهی وزش باد و در برخی نقاط غبار صبحگاهی با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۸ و ۲۹ مهر) اهواز با دمای ۳۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای یک درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی