تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
سرخ‌ها با نصف تیم هم سه امتیاز گرفتند

پیکان ۱ ـ ۳ پرسپولیس، هت‌تریک شهاب زاهدی

در هفته ششم لیگ برتر، بازی معوقه پیکان و پرسپولیس در قزوین برگزار شد که سرخ‌ها با ارائه یک نمایش سزاوارانه و در نبود ستاره‌های مصدوم‌شان با نتیجه سه بر یک پیکان را شکست دادند.

کد خبر: ۱۵۷۳۶۳
۱۹:۵۲ - ۲۷ مهر ۱۴۰۲

پیکان ۱ ـ ۳ پرسپولیس، هت‌تریک شهاب زاهدی

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: پس از بازگشت تیم ملی از اردن هفته ششم لیگ برتر آغاز شد و امروز در قزوین بازی دو تیم پرسپولیس و پیکان به لیگ برتر جان تازه‌ای داد.

ترکیب پیکان: محمد ناصری، ایمان اکبری، دانیال جهانبخش، امیرحسین صدقی (۴۵- حامد پاکدل)، علی‌اکبر رنجبر، امیر طاهر (۴۵- محمد اصلانی)، منصور باقری (۸۲- ابراهیم صالحی)، مجتبی حقدوست (۶۶- رضا غندی پور)، سامان نریمان‌جهان، محمد جواد آزاده و مهرداد بایرامی (۸۲-مبین دهقان)

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر (۳+۹۰- علیرضا بابایی)، علی نعمتی، مسعود ریگی، سروش رفیعی (۸۱-سینا اسدبیگی)، میلاد سورگی، سعید صادقی (۸۱-وحدت حنانوف)، محمد عمری (۲+۹۰-مهدی ترابی) و شهاب زاهدی (۸۹-نبیل باهوی)

این مسابقه از همان دقایق ابتدایی، هجومی آغاز شد و بازی تهاجمی پیکان برای تماشاگران حاضر در استادیوم و بینندگان تلویزیونی نوید یک بازی جذاب و پر گل را می‌داد.

با این حال اولین گل بازی را شهاب زاهدی با یک ضربه سر در دقیقه ۱۴ به ثمر رساند. در ادامه این نیمه دو تیم موقعیت‌های بسیار خوبی داشتند که ضربات عمری و صادقی از پرسپولیس به تیرک خورد و در مقابل صدقی هم توپ را به تیرک زد و چیپ عالی بایرامی را نیز فرجی از دروازه بیرون کشید تا این نیمه جذاب با همان یک گل به پایان برسد.

در نیمه دوم این مسابقه، پیکان در ۳۰ ثانیه اول و در اولین موقعیت خود با حامد پاکدل دروازه بیرانوند را فرو ریخت. در ادامه سرخ‌ها مالکیت توپ را در دست گرفتند و با بازیسازی سروش رفیعی باز هم پیش افتادند. پاس گل و پنالتی گرفتن سروش در این نیمه با ضربات تمام کننده شهاب همراه شد تا پرسپولیس سه بر یک پیش بیفتد و بازی را ببرد. در ادامه این نیمه دو تیم موقعیت‌های خوب دیگری هم داشتند که راهی به دروازه نیافت تا بازی با همان نتیجه به اتمام برسد.

پرسپولیس با این پیروزی ۱۵ امتیازی شد و بار دیگر در صدر جدول قرار گرفت.

پیکان ۱ ـ ۳ پرسپولیس، هت‌تریک شهاب زاهدی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی