تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
سریال ادامه‌دار مصدومیت‌های ستاره پرحاشیه برزیلی

نیمار و بازهم رباط صلیبی!

نیمار ستاره پرحاشیه برزیلی که به تازگی در ورزشگاه آزادی مقابل نساجی موفق به گلزنی شده بود، در جریان دیدار تیم ملی کشورش و اروگوئه مصدوم شد تا الهلال بازیکن گرانقیمت خود را برای چند ماه از دست بدهد.

کد خبر: ۱۵۷۳۶۱
۱۳:۱۳ - ۲۷ مهر ۱۴۰۲

نیمار و بازهم رباط صلیبی!

دیدارنیوز: نیمار تا انتهای فصل قادر به همراهی الهلال عربستان نخواهد بود.

کنفدراسیون فوتبال برزیل روز چهارشنبه اعلام کرد ستاره این تیم یعنی نیمار در جریان شکست ۲ بر صفر تیمش برابر اروگوئه، دچار پارگی رباط صلیبی زانوی چپ شده و باید زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارد.

دوری طولانی مدت

نیمار ۳۱ ساله که در ماه آگوست و با مبلغی نجومی به تیم الهلال عربستان پیوست در بازی برابر اروگوئه و درست پیش از پایان بازی در نیمه اول، دچار مصدومیت از ناحیه زانو شد و با چشمانی اشکبار زمین مسابقه را ترک کرد. او پس از این مصدومیت قادر به بازی تا انتهای فصل برای تیم الهلال نخواهد بود.

برزیل به نیمار بهبود یافته احتیاج دارد

ادنالدو رودریگس، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل در بیانیه‌ای گفت: «فوتبال برزیل و جهان به نیمار سالم و بهبود یافته احتیاج دارد، زیرا فوتبال با حضور او جذاب‌تر است.»

نیمار که توانست ماه گذشته عنوان بهترین گلزن برزیل را که در اختیار پله بود به نام خود به ثبت برساند در جریان بازی برابر اروگوئه پس از برخورد به بازیکن حریف دچار پیچیدگی از ناحیه زانو شد. او مصدومیت‌های متعددی را پشت سر گذاشته و در ماه مارس هم مچ پای خود را به تیغ جراحان سپرده بود. مدت زمان لازم برای بهبود مصدومیت او چیزی در حدود ۷ تا ۹ ماه خواهد بود.

مطلب مرتبط:

دبل مسی و ناکامی عجیب برزیل

پرتاب آب‌دهان به مسی، پاپ‌کورن بر سر نیمار! +عکس و ویدیو

شوخی هواداران نساجی با اسم «نیمار»! +عکس

نساجی ۰ - الهلال ۳؛ زورمان به تیم «نیمار» نرسید!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی