تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
در واکنش به جنایت در بیمارستان غزه مطرح شد

مجمع خیرین کشور: خواستار توقف جنگ و محکومیت علنی اسرائیل هستیم

«مجمع خیرین کشور» در واکنش به اقدام جنایتکارانه اسرائیل در حمله خونین به بیمارستان غزه اعلام کرد: «مجمع خیرین کشور و تمام شعب آن در سرتاسر ایران اسلامی در کنار تمام آزادیخواهان جهان و وجدان‌های بیدار گیتی، خواستار توقف جنگ و خشونت و محکومیت علنی رژیم کودک کش اسرائیل است.»

کد خبر: ۱۵۷۳۴۳
۲۱:۱۳ - ۲۶ مهر ۱۴۰۲

غزه

دیدارنیوز: حبیب الله بور بور، رییس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور در بیانیه‌ای جنایت در بیمارستان غزه توسط اسرائیل را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

امروز روز عزای انسان و انسانیت و روز گریستن بر گستره‌ی معصومیت کودکانی است که در مقابل چشم جهانیان اینچنین مظلومانه کشته می‌شوند. به راستی به کدامین گناه کودکان فلسطین است که اسرائیل اینچنین بی محابا کودک‌کشی می‌کند؟

«مجمع خیرین کشور» و تمام شعب آن در سرتاسر ایران اسلامی در کنار تمام آزادیخواهان جهان و وجدان‌های بیدار گیتی، خواستار توقف جنگ و خشونت و محکومیت علنی رژیم کودک کش اسرائیل است که مسبب جنایت‌های جنگی علنی، بی شرمانه و قلدرمابانه‌ای است که البته هویت کودک کشی و اشغالگری خود را بر جهانیان آشکارتر از پیش ساخته است.

کودک کشی، حمله به زنان و مردان غیرنظامی و بی دفاع و تخریب و بمباران «بیمارستان المعمدانی»، نقض تمام و کمال تمام تعهدات بین المللی مصوب در مجامع حقوقی و سازمان‌های بین المللی از جمله سازمان ملل متحد در قبال کودکان، افراد دارای معلولیت و غیرنظامیان در زمان جنگ است.

مجمع خیرین کشور همدلی و همبستگی خود را با مردم بی دفاع فلسطین اشغالی که ناجوانمردانه شاهد پر پر شدن کودکان و جوانان و خانواده‌های خود هستند اعلام می‌کند و از جامعه بین الملل و وجدان‌های بیدار و افکار عمومی تمام ملت‌ها می‌خواهد هوشیارانه این «نفی گسترده‌ی مفهوم انسانیت» را که در بمباران بیمارستان و کودک‌کشی مستمر نمایان است محکوم کنند و در قبال این فجایع ضد انسان و انسانیت واکنش درخور نشان دهند.

۲۶ مهرماه ۱۴۰۲

حبیب الله بور بور
رییس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی