تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

جنگ در خاورمیانه؛ «جو بایدن» وارد اسرائیل شد +عکس و ویدیو

در حالی که آتش جنگ در خاورمیانه با بمباران بیمارستان غزه اوج گرفته، جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا طبق سفری برنامه‌ریزی شده و از پیش اعلام شده پیش از ظهر روز چهارشنبه ۱۸ اکتبر وارد اسرائیل شد.

کد خبر: ۱۵۷۳۰۹
۱۱:۴۲ - ۲۶ مهر ۱۴۰۲

جنگ در خاورمیانه؛ «جو بایدن» وارد اسرائیل شد

دیدارنیوز: بایدن که سفرش تحت تاثیر تبعات حمله مرگبار سه‌شنبه شب به بیمارستان المعمدانی در غزه قرار گرفته پیش از ترک واشنگتن تلفنی با بنیامین نتانیاهو گفتگو کرده و از آنچه در این حادثه خونین روی داده است ابراز تاثر، خشم و اندوه کرده بود.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین ضمن اشاره به اینکه با ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن نیز تلفنی گفتگو کرده است، یادآور شد که از مشاورانش خواسته است «به جمع‌آوری اطلاعات درباره آنچه دقیقاً در غزه روی داده است، ادامه دهند».

جنگ در خاورمیانه؛ «جو بایدن» وارد اسرائیل شد +ویدیو

جو بایدن بر اساس برنامه قبلی قرار بود پس از اسرائیل به اردن سفر کند و در آنجا با عبدالله دوم، پادشاه اردن، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی و عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهوری مصر گفتگو کند.

این نشست چهارجانبه، اما سه‌شنبه شب، دقایقی پس از حمله به بیمارستان غزه به دلیل امتناع محمود عباس و عبدالله دوم برای شرکت در آن لغو شد.

جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا نیز در پی این اتفاق، به گفته کاخ سفید مرحله بعدی سفر خود به اسرائیل را لغو و به زمان دیگری موکول کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی