تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

برگزاری کنگره انجمن جراحان عروق در رشت

کد خبر: ۱۵۷۳۰۷
۱۱:۳۱ - ۲۶ مهر ۱۴۰۲

 

کنگره علمی انجمن جراحان عروق ایران در رشت در حال برگزاری است.در این کنگره علمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان حمله ی ددمنشانه ی شب گذشته ی اشغالگران صهیونیست به بیمارستان المعمدانی را به شدت محکوم کرد .

این کنگره با حضور مهمانان کشور و نخبگان پزشکی در روزهای ۲۶ و ۲۷ مهرماه در رشت در حال برگزار می شود .ارائه و به‌کارگیری جدیدترین فناوری پزشکی، بازآموزی و جمع بندی تحقیقات دانشمندان جراحان عروق ایران و جهان ، بحث و تبادل نظر در خصوص بیماران پیچیده‌ای که تحت درمان قرار گرفتند به جراحان جوان از مهمترین اهداف برگزاری کنگره میان‌دوره‌ای انجمن جراحان عروق ایران است .

 

 

 

آقای دکترهمتی دبیر علمی کنگره میان دوره‌ای انجمن جراحان عروق ایران با اشاره به ظرفیت گیلان در انجام جراحی‌های عروقی، بیان کرد: در سال گذشته ۳ هزار و ۶۰۰ جراحی عروق در بیمارستان‌های آموزشی گیلان انجام شده است.

 

✍سید محمد جعفرنژاد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی