تیتر امروز

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.
رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

برگزاری کنگره انجمن جراحان عروق در رشت

کد خبر: ۱۵۷۳۰۷
۱۱:۳۱ - ۲۶ مهر ۱۴۰۲

 

کنگره علمی انجمن جراحان عروق ایران در رشت در حال برگزاری است.در این کنگره علمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان حمله ی ددمنشانه ی شب گذشته ی اشغالگران صهیونیست به بیمارستان المعمدانی را به شدت محکوم کرد .

این کنگره با حضور مهمانان کشور و نخبگان پزشکی در روزهای ۲۶ و ۲۷ مهرماه در رشت در حال برگزار می شود .ارائه و به‌کارگیری جدیدترین فناوری پزشکی، بازآموزی و جمع بندی تحقیقات دانشمندان جراحان عروق ایران و جهان ، بحث و تبادل نظر در خصوص بیماران پیچیده‌ای که تحت درمان قرار گرفتند به جراحان جوان از مهمترین اهداف برگزاری کنگره میان‌دوره‌ای انجمن جراحان عروق ایران است .

 

 

 

آقای دکترهمتی دبیر علمی کنگره میان دوره‌ای انجمن جراحان عروق ایران با اشاره به ظرفیت گیلان در انجام جراحی‌های عروقی، بیان کرد: در سال گذشته ۳ هزار و ۶۰۰ جراحی عروق در بیمارستان‌های آموزشی گیلان انجام شده است.

 

✍سید محمد جعفرنژاد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی