تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
در تهران رخ داد

تجمع در محکومیت حمله اسرائیل به بیمارستان غزه

پس از حمله خونین و مرگبار به بیمارستان غزه که بیبش از ۵۰۰ کشته و زخمی برجای گذاشت و با واکنش تند برخی کشور‌ها علیه اسرائیل همراه بود، جمعی از مردم و دانشجویان در تهران این حمله را محکوم کردند.

کد خبر: ۱۵۷۲۹۱
۰۸:۲۲ - ۲۶ مهر ۱۴۰۲

تجمع در محکومیت حمله اسرائیل به بیمارستان غزه

دیدارنیوز: جمعی از دانشجویان و مردم تهران با برگزاری تجمعی در میدان فلسطین حمله اسرائیل به بیمارستان معمدانی غزه را محکوم کردند.

تسنیم نوشت: «جمعی از مردم و دانشجویان شهر تهران ساعتی پس از جنایت وحشیانه اسرائیل در حمله به بیمارستان معمدانی در غزه با برگزاری تجمعی خودجوش در میدان فلسطین نسبت به این اقدام اعلام انزجار کردند.

دانشجویان با در دست داشتن دست نوشته‌هایی با مضامین سخنان رهبر انقلاب در حمایت از مردم فلسطین و پرچم فلسطین با سردادن شعار‌هایی ضمن انتقاد از سکوت مجامع بین الملل در قبال جنایات اسرائیل در غزه برای حضور در جبهه مقاومت و دفاع از زنان و کودکان مسلمان اعلام آمادگی کردند.

حمله اسرائیل به بیمارستان معمدانی بر اساس آمار غیر رسمی تا کنون منجر به شهادت بیش از ۸۰۰ غیرنظامی در غزه شده است.

دولت جمهوری اسلامی ایران در پی این فاجعه امروز چهارشنبه را عزای عمومی اعلام کرد.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی