تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
در پی حمله مرگبار به بیمارستان غزه

هیات دولت عزای عمومی اعلام کرد

در پی حمله به بیمارستان غزه که صد‌ها کشته و زخمی برجای گذاشت، هیات دولت جمهوری اسلامی فردا چهارشنبه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد. این حادثه مرگبار در حالی رخ داده که حماس و اسرائیل همدیگر را به این جنایت متهم کرده‌اند.

کد خبر: ۱۵۷۲۸۹
۲۳:۵۰ - ۲۵ مهر ۱۴۰۲

هیات دولت عزای عمومی اعلام کرد

دیدارنیوز: هیات دولت ایران عزای عمومی در کشور اعلام کرد.

ایسنا نوشت: «دولت جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه‌ای با محکوم کردن اقدام جنایتکارانه اسرائیل در قتل عام بیماران بویژه کودکان و زنان بی پناه در بیمارستان المعمدانی غزه، فردا چهارشنبه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.

در این بیانیه از مجامع بین المللی و سران کشور‌های مختلف به‌ویژه کشور‌های اسلامی خواسته شده است ضمن محکومیت این اقدام شنیع بعنوان جنایت جنگی علیه بشریت و نسل کشی، روابط خود با این رژیم جنایتکار را قطع و سفرای اسرائیل را اخراج کنند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی