تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
آماری که از روز اول تا ۲۳ مهرماه منتشر شد

متروی تهران؛ چه تعداد دانش‌آموز و دانشجو رایگان جابجا شدند؟

مسعود درستی، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه می‌گوید که از اول مهرماه تا ۲۳ مهرماه، ۸۴۲ هزار و ۳۵۳ دانش‌آموز و دانشجو با استفاده از مترو به صورت رایگان جابه‌جا شدند.

کد خبر: ۱۵۷۲۷۵
۱۸:۲۶ - ۲۵ مهر ۱۴۰۲

مترو

دیدارنیوز: مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت از اول مهرماه تا ۲۳ مهرماه ۱۴۰۲ براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، ۸۴۲ هزار و ۳۵۳ دانش‌آموز و دانشجو با استفاده از مترو به صورت رایگان جابه‌جا شدند.

مسعود درستی با اشاره به خدمات‌رسانی مترو تهران هم‌زمان با بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی از ابتدای مهرماه گفت: در این مدت با استفاده از حداکثر ظرفیت و امکانات موجود در مترو تهران و حومه سعی کردیم بهترین سرویس‌دهی را به شهروندان و مسافران داشته باشیم.

وی تصریح کرد: از اول مهرماه تا ۲۳ مهرماه طبق آمار در خط یک ۱۱۷ هزار و ۷۴ نفر، در خط دو ۲۱۲ هزار و ۶۵۳ نفر، در خط سه ۱۵۲ هزار و ۱۲۸ نفر، در خط چهار ۲۰۲ هزار و ۶۴۵ نفر، در خط پنج ۶۲ هزار و ۲۲۹ نفر، در خط شش ۶۹ هزار و ۲۸۱ نفر و در خط هفت ۲۶ هزار و ۳۴۳ دانش آموز و دانشجو به صورت رایگان با مترو جابه‌جا شدند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: بیشترین میزان جابه‌جایی رایگان دانش آموزان و دانشجویان با ۲۱۲ هزار و ۶۵۳ نفر در خط دو و کمترین آن در خط هفت متروی تهران و حومه به ثبت رسیده است.

درستی در پایان با اشاره به اینکه آمار سفر‌های روزانه با مترو تهران در نیمه اول مهر ماه نسبت به ماه‌های گذشته با افزایش همراه بود، خاطرنشان کرد: شرکت بهره‌برداری مترو با تمامی امکانات آماده خدمات‌رسانی به شهروندان و مسافران است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی